|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Here is a list of those potentially interested. Lets tentatively plan on July 26, but this is not set yet: - BeastPower - foxyboym5 - Tin - DejaVu - kAtAnA309 - robertdn - 540is - Stephan - Pelle m.fl. Någon annan som är intresserad? Har någon varit där i år? | |
| Kan vara intressant, låter som det kan bli ett trevligt arrangemang. Fler svenskar som ska dit? | |
|
Hej! Kan eventuellt vara intresserad av att följa med ner. Vi har pratat om att åka ner där i september men givetvis är man öppen för förslag. :) Var nere för ungefär 2 månader sedan och körde lite. Mycket folk med alla möjliga bilar, relativt många BMW och en hel del svenskar. |
|
| Vore kul om det blev några svenska bilar så att man kan köra ner tillsammans. | |
|
Jag ska försöka komma loss till den träffen. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| verkar som det blir en träff, ska ni ner?? | |
|
När är träffen... jag hittar ett datum... men ingen månad??? |
|
|
Vi, dvs Team Schwedenkreuz kommer vara på plats. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
| det är juli det gäller, kommer säkert bli kul! | |
|
Okey... juli, skulle ju vara coolt... får kolla in det. |
|
|
Kommer troligtvis också dit Mvh, Robban |
|
| vore kul om vi kunde köra i grupp?? | |
|
Det finns fortfarande möjlighet att åka passagerarvarv i Race-M3:an. Se här för mer info: Länk Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
När har ni tänkte er att åka ner?? |
|
pectoralis_major |
Jag vill stöda Schwedenkreutz..hur mkt vill ni ha insatt på kontot? Mvh/ PM |
|
Alla som vill stödja Schwedenkreutz kan klicka här för all info. Pris står där ! Länk |
|
| Verkar även vara en BMW träff på Spa den 24-25 juli, ska få mer detaljerad info. Låter intressant. | |
|
nu har jag fått mer info beträffande BMW träffen på Spa: Länk Låter riktigt trevligt! Någon som är intresserad?? |
|
|
pectoralis_major, Ett par hundratusen skulle inte sitta fel men vi är glada för alla bidrag vi kan få. :) Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
pectoralis_major |
He he..Jag förstår det, jag ska ge dig allt jag kan skrapa fram. Blir väl alla fall några kronor ;) CSL:n kostade ju några kronor den med tyvärr :( |
|
pectoralis_major, Alla bidrag tas tacksamt emot. Här finns lite mer info om vad vi kan göra som motprestation: Länk Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.