AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
866

min bakaxel började hugga lite?

när jag burnade lite med bilen på vått underlag så började bilen hugga lite när jag körde vidare och sen försvan det undra om någon vet vad som kan ha hänt??? det hugg lite extra i kurvor men nu är det borta, blev lite skraj för bakaxeln....vad kan ha hänt kan bromsen ha legat på???

BMW Extreme Performance!
M-power!
Vet inte om det behöver vara så farligt.Har hänt samma när jag burnat med min 518 men det har berott på att bakdäcken började bita när jag hade för dåligt varv
Ante25
Varför vill ni ta ihjäl era bilar ?
ex
80
exxpert
540ia -95 (94)
Skulle ALDRIG! "burna" med min bil, Inte en CHANS!, förstöra bilen finns det roligare sätt att göra på..:-S

//Daniel Eklund
I fallet att börna med min 518 så är det ingen större förlust då den fick 8st tvåor på besiktningen och är allmänt skabbig.Sen så är det ju fruktansvärt kul och gott att andas bränt gummi också
Ante25
Vissa har tydligen ett behov av att få misshandla och plåga...?
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-26
BMW M760Li xDrive-18
Håller med er andra det verkar som om vissa till varje pris vill ta död på bilarna lite komiskt att man sedan blir förvånad och tycker det är konstigt att det börjar "hugga" i bakaxeln??

BMW CS #5139
förmodligen är det BMW som har använt skit matrial när dom byggde bilarna ska byta till volvo har jag tänk för dom håller när man vill lägga lakrisremar....:)
Min 518 är precis lika hållbar som en volvo.Har inte lyckats ta död på den än trots hård behandling.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.