|
|
|
|---|---|
| hej mina 69or verka spela skit va ute precis inte bra med dom adaprtana som ja köpte. vad finns för alternativ, behöver inget versting ljud, bara rent o klart ljud så man kan spela ganska högt ljud, bas o sånt spela inte så stor roll, vill inte lägga ut med är 1500. slutsteg ha ju. kan man inte bara köpa framsystem? eller måste man ha där bak med? någon lätt installerat o bra o billigt vad kan ni reka tackar gubbbar | |
|
Min åsikt är att baksystem är skit. Skippa det helt och sätt i en baslåda när du har råd. Fram kan du skaffa ett kit med separata diskanter från DLS, låter jättebra och finns från lite över 1000-lappen. |
|
|
Hej! I min E36 kopplade jag ur bakhögtalarna och lät bara gallrena vara kvar. Sedan köpte jag en baslåda (ny) för 495kr, ett slutsteg 995kr (nytt), diskanter monterade jag fram samt att jag lindade en drossel som delning. Ok att det var så kallade "skitgrejor" Men jag måste säga att det blev riktigt jäkla bra ljud faktiskt. alltihop för ca 1500spänn :O) Mvh, Per ------- www.creatix.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.