|
|
|
|---|---|
| Dem vill ha 49500kr för en 525ia års 94! ac, abs, c-lås! Den är mörkblåmetallic och har gått 24 tusen mil! Vad vore ett rimligt pris på denna om den är i bra skíck! Dålig på att sätta priser på bilar är jag! Men 50 tusen låter som rena rånet! | |
| Låter väl inte så dyrt kóm man jämför med denna: Länk | |
| Lite stavfeil blir det ju alltid. | |
| heheheheheheh! Inte om man jämför med den bilen ja! | |
|
Man bör även väga in att Norrlandsbilar är lite dyrare än bilarna i södra sverige och runt storstäderna, ffa pga det lilla utbudet och avstånden. Det är ju mycket närmare för mig att åka ned till tyskland/luxemburg eller Belgien och hämta hem en bil än vad det är för en Piteåbo att åka till importfirman i Stockholm... Men visst jag håller med er...båda bilarna, särskilt den andra, är minst sagt i över kant prismässigt. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| 50tkr för är kanske rätt kurs för bilen,jag kan inte något om värdering men jag ville bara referara till att det finns liknande bilar till högre pris,som denna tex: Länk och denna : Länk och även denna : Länk då framstår din ev bil som relativt billig.Jo jag vet att bilarna är dyrare här uppe. | |
|
Man får knappast så mycket för 525:or idag, bilarna har blivit gamla och priserna har rasat kraftigt de senaste året. Personligen skulle jag inte betala max än 40.000 för en 525 -94 som dessutom verkar vara en rikig snikbil, men då skall den vara fräsch, felfri och rostfri. BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.