|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en bmw 525ia -01 Jag har haft lite problem med gps:en men nu e den fixad. (tack för er som hjälpte mig med GPS:en. TACK!) men nu har min BMW-logga försvunnit den ska ju dyka upp när man öppnar o stänger bilens dörrar. Undrade om nån har nått tips till mig?? som jag kan kolla upp /Tack på förhand /Donald | |
| Kan RS2´s inlägg ge någon fingervisning: Länk | |
|
Tack för visningen! Men så här var de från hela början, att vi bytte batteri på våran bil så försvann GPS:en så vi åkte till bmw mölndal i göteborg så kollade dom upp de och sa att de va den här vet inte riktigt om man kallar den för modul men det är den man stoppar in cd-skivan för GPS:en att den behövde bytas så vi gick genom försäkringen och bmw bytte den. Nu har vi GPS men ingen BMW-logga. allt ska va så komplicerat nu förtiden he he tack på förhand igen /Donald |
|
|
Armando, Det låter som om BMW har installerat en äldre version av programvaran i den nya navigatorn. Om du har en Mk3 så är den senaste versionen SW3-1/63 (övre högra hörnet under "set" eller "settings"). /RS2 |
|
|
Hej RS2! Tack för upplysningen imån ska jag gå till bmw imån och snacka med dom för dom visade inte alla papper till mig med vad dom gjorde med bilen sen jag lämnade den ska kolla upp de med skärmen men jag är jätte taksma för allt du har hjälpt mig med jag hör av igen till dig om det är nått som inte stämmer TACK! /Donald |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.