|
|
|
|---|---|
|
hej ja undrar om 320iS är en bra bil att äga? va har den för bromsar och annan teknik? samma som 325i? skulle vara kul me en tycker ja om man hittar en vill säga, annars blir det en 325iM för att M-technic II är så mmmmMMMmmm:) tacksam för svar! BmwBasti -BMW gör det goda godare- | |
| Kika med Herr Sökfunktion. Han kan mycket om denna modell. | |
|
För 320iS gäller samma som E30 M3, fast 4 dörrar då och avsaknad av aerodynamik. Detta är den italienska versionen av M3. Är jag helt ute o svaävar nu - pratar vi om samma bil? Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
pob |
Den såldes ju också som 2 dörrars.. /Pontus |
| Bromsar och hjulupphängningar är samma som på 325i/318is. | |
|
Trodde den var som m3 under skalet. Mr C |
|
| En sådan sak som att de såldes med 14 tums hjul skvallrar lite. 14 tum går väl inte på en M3:a. | |
| har för mig att 320iS såldes med 15"krysseker.. + att de va en m3 utan karossen.. växellådan e ju samma.. konstigt att aerodynamiken inte skulle va de.. | |
|
Här finns lite info om denna bil. Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
320is E30 har väl ändå inte den extraplåt som M3 E30 har svetsad på c-stolpen? Den gör att man får en helt annan aerodynamik på bilen. /Anton |
|
|
polaren har en 320is...jag mäste säga att italien m3an är riktigt trevlig...just denna bil har bara rullat 10 tusen mil fungerande ac silver 15tum kryss (fast org är 14) ettan neråt och diff ... drar lite sås billig att äga... vi rejsade lite och hans går jämt med min 328i...jag har lite fördel med tanke på vridet... tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
dom e nice ni får inte glöma stora m paketet som sitter på den trean fullt :)) |
|
|
såldes dom i sverige eller e dom i sverige privatimport? låter mer än de går :D |
|
|
De såldes inte i Sverige. Alla är importerade. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.