|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Han sålde den till nån annan framför näsan på mig...schysst stil! hade hela resan till Karlstad planerad & postväxel.... tackar! *lyfter på hatten* |
|
|
Det finns alltid fler bilar, Klas! Den här t ex: Länk Jens |
|
|
Eller varför inte den här? Länk :=) |
|
|
Hasso: Silver är ju mycket säkrare... Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
"Han sålde den till nån annan framför näsan på mig...schysst stil! hade hela resan till Karlstad planerad & postväxel.... tackar! *lyfter på hatten* " självklart ska man ha etik när man säljer bilar.. men som det ser ut i dagens läge så är det verkligen inte lätt att sälja bil, så som säljare måste man ta alla chanser man får.. om en person lovar att komma och köpa bilen för säg 70.000kr och han bor en bra bit bort och han ska resa ner, så är det juh en risktagning för försäljaren att neka ett liknande bud av en person som redan kört bilen och är helt säker på att han ska ha den, säger inte att det var rätt att göra som han/hon gjorde i detta fall specifikt eftersom jag inte vet nåt om just detta, säger bara att man lätt kan identifiera sig med en sån händelse, just eftersom man vet hur många snackare det finns inom bil säljar genren... så det är lätt att man bli paranoid och drar alla över samma kam för att inte bli blåst på konfekten så att säga, har lärt mig the hard way att aldrig lova bort en bil till nån, först med pengar är bästa sättet för alla parter tycker jag iaf. hoppas du hittar din bil föresten, du verkar seriös och målmedveten, och komihåg, det är köparens marknad... så är det bara. /mvh jocke |
|
|
Grabbar... Tack för tipsen på andra bilar! Speciellt tack till dig Jens, den svarta såg riktigt fin ut, svart är dessutom snyggare än lila ( eller som en polare uttryckte det, Drag-Queen lila...) ;) Och vad det gäller etik, Jocke du har helt rätt. Får man ett bud, så tar man det, inte lätt att sälja bil idagens läge! Trevlig helg på er! /Klas |
|
|
Helt ok me en bil som e lite udda till färgen BMW e lag |
|
|
Jag köpte en 328 i Daytonaviolett utförande, tänkte först jävla konstig färg men nu efter några veckor är jag supernöjd, alla mina tidigare 328or har uteslutande varit Cosmossvarta så det var kul med en annan färg... Detta var lite offtopic men ändå! ;o) BMW CS #05776 Ich Rase gern! |
|
|
mosse: du har en jääääävla tur! jag bor i karlstad, tittade på just den technovioletta du skulle "köpa", var in med den till en verkstad hos en kille jag känner, det fattades AC-kylare på bilen, massa plastkåpor under bilen (krockad och dåligt fixad) osv. AC:n kommer att explodera när köparen fyller på AC:n och startar bilen, den går varm! Kopierad servicebok osv... Verkstads killen sa att han inte skulle ta i bilen ens om han var mig! Jag som var ute efter en 328 köpte istället denna Länk och jag tror det är den ni pratar om? Annonsen borttagen via länkarna. Men den går hur bra som helst, och fick bra betyg av min kontakt på verkstaden, känns tryggt! Kolla gärna upp din bil hos någon verkstad om du är osäker :-) Joakim, Karlstad BMW 328 m-paket -96 |
|
|
kaell Wow.....svettigt! Så den var ett krockvrak alltså! misstänkte nästan det för dom pengarna! Fan vad det är svårt att hitta riktiga bilar nuförtiden... Grattis till den svarta! den såg riktigt trevlig ut! Hälsn Klas |
|
|
"Killen" säljer fler bilar Länk |
|
|
Tyckte att jag kände igen signaturen Marco, har fått dåliga vibbar tidigare av hans annonser.. Antar att han tillhör den sk "Värmlandsmaffian". Mr C |
|
|
Nog för att jag älskar svart.. men mina två andra Val är förtst Technoviolett och Daytona!! Så klart du kan leva med den! TOk snygg färg om du frågar mig! __ Länk |
|
|
Jo, det har varit riktigt svårt för mig att hitta bilen jag vill ha, och samtidigt till rätt pris :-) Nej nu blir det dags för lite vax och annat bögeri, bilen ska bli len och fin :-D Joakim, Karlstad BMW 328 m-paket -96 |
|
| haha! lycka till med trasorna! :) | |
| bra att hans bilar är i "TOP SKICK" också! ;) | |
| helt okej färg enligt mig oxå,har själv haft 2 precis likadana bilar innan fast med lite större motor....mosse du gillar väll att putsa så den blir nog finfin i din ägo... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.