|
|
|
|---|---|
|
Jag har en E23 728i -86 som jag eventuellt ska sälja. Så jag undrar vad jag kan få för den. Den är vit, inte särskilt rostig, har manuell växellåda, eltaklucka, elspeglar, c-lås. Så har den visserligen gått 30000mil, men vad som bytt är, koppling, motor (20000mil), kylare och diverse småplock. Nybytt är silentblocken (givetvis BMW original). Toppen är nyrenoverad, det är målat och hyggligt prydligt under huven. Bilen är nybesiktigad u a. Jag undrar hur mycket man kan begära för denna bil. Tack på förhand. MVH Morgan. Länk | |
-BeeMWe- |
5-7 papp i slutpris kanske om allt fungerar. |
|
Är dom inte värd mer?` Då får nog den lokale skroten pressa den istället för att jag ska lägga ner nåt som helst jobb på den. MVH Morgan. Länk |
|
|
Tjohej! Svårt att få ut något speciellt för en E23:a... Men prova att sätta ut den först för en summa som du tycker "kan fungera"....Den verkar ju vara i ett hyffsat skick om man läser vad du skrivit iaf.. Pressa sen, om säljförsöket "går åt pipan" ;) Mvh Janne. |
|
|
Jo, det är ju rätt stora lagningar gjorda, och den är i rätt bra skick. Men i värsta fall så får jag väl behålla den som vinterbil. =) MVH Morgan. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.