|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sätta på 17" Alpinafälgar 9" bak 8" fram på min M3 coupé...någon med erfarenheter av detta? ser det OK ut eller? Tack! | |
| Det ska väll inte vara någon större skillnad jämfört med originalen.. Mer en smaksak.. | |
| Det ser helt ok ut att ha 17" Alpina fälgar på en M3 inte dom snyggaste fälgarna som finns men dom duger. | |
Grusse |
Jag hade den dimensionen med Alpinafälgar på min M3 E36 och det såg väl okej ut, men jag föredrar orginalfälgarna bättre så jag bytte bort Alpinafälgarna mot M3 E36 3,2l fälgarna. |
| Jag har funderat på Alpina 20" till M3 Cab -96 el. MRoadster, hur skulle det gå/se ut? | |
|
Hej! Har en Cab -97:a med 18" 225/40. Det är inte speciellt mycket tillgodo innan du måste börja valsa skärmkanter om du skall ha något bagage och passagerare i bilen. Du kan ju knappast gå ner i bredd för det blir alldeles för dåligt grepp (och utseeende också för den delen). Jag vet inte ens om det är praktiskt möjligt att få in 20":are. Mina 18":are tar i vid max rattutslag. 19" borde gå. Observera att jag inte talar av erfarenhet utan bara med utgångspunkt i 18" och hur det funkar + vilka marginaler som jag har. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.