|
|
|
|---|---|
|
inte så bra eller intressanta bilder, men det är dåligt väder ute så ni kanske vill se ändå? snart är allt nedplockat på karossen Länk även i en 16 år gammal bil är det väldans mkt el Länk tomt var det här, skitigt också för den delen Länk annan vinkel Länk förarsidan, lite rostigt golv, men endast ytrost Länk när men ser denna bilden börjar man ju undra vad man håller på med? import från skroten eller? Länk här kommer det snart finnas en fin fuelcell å lite soppapumpar Länk fick lite dötid så jag putsade upp ventilkåpan lite snabbt vad tycker ni? Länk motorutrymmet, nästan allt bortplockat, bara blocket kvar i princip Länk är denna insugskanalen portad? m20b25 topp Länk bilder på ratt, turbo,dump,wg mätare mm kommer när ja har det på datan | |
| Ja ni har ju onekligen mkt jobb. :) | |
|
Ser ju kul ut ; ) hehe.. Vems är bruden i bakgrunden på bild 3? Ser fin ut = ) |
|
| Om ni ska ha den där klar tills nästa vår lär ni sätta fart.. ;) | |
|
DE är rätta tackter!;).. tycker mig känna igen EXACT de där!:P .. dock har jag ingen stans att lägga upp bilder.. :\.. någon som vet vart man lägga upp de? Mvh Uffe |
|
|
christian, det är min kärring p3r,hehe det är nog ingen fara, har endast tagit några timmar att plocka ner den. |
|
| Aha! Vilket flyt du har = ) | |
|
jag byter henne mot ett autronic ;) jaja tillbaka till topic, nån som ser om insugs kanalen ser ovanligt stor ut? nån har varit där å portat, det ser man för det e alldeles gropigt, men frågan är hur mkt? |
|
|
Där har du/ni att göra ett tag.. Trevligt med e30, hel rätt kaross att bygga på =) Lycka till ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
| Jimbooo, Jooo någon har varit där och grötat iaf. Själva styrning eller vad man kallar det till ventilen är bortslipad. Vad jag har hört så brukar man inte göra det på M20 topparna? | |
| _jimmy_ ok, tack, ingen som har en bild på hur det ska se ut? | |
|
bilderna funkade inte nyss, testar senare igen TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
| bilderna e uppe igen =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.