|
|
|
|---|---|
|
Som topicen lyder.... Köra eller kolla? MVH | |
|
undrar jag med :) hann inte färdigt själv. Vädret skall bli lite osäkert |
|
| Jag kommer! | |
| Bra väder så kör jag! | |
|
Kom igen lite turbo beemers vill vi se....=) jag är inte heller klar så jag söker juh isperation för att årka ligga i garaget dygnet runt igen=) |
|
|
Och ja kommer ! Håll ögonen öppna.. =) Kööken Racing tröjan åker på ! Så ingen kan missa mej Ser fram i mot att få se lite beemers där, som visar vad skåpet ska stå ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
|
Jag får inte köra.kör obesiktat och avställt.... Stefan.. Race to the last drop! |
|
|
600hk: Så mycket bilar du har så lär ju nått gå att framföra på strippen ?? Alla e väl inte obes ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
|
jo,och den enda som går hyfsat och som jag kör med är obes.. Jag får nöja mig med att köra streetrace istället... den stora har jag inte satt ihop än,Har fått andra prioriteringar.. Tänkte ta och komma med KompressorOmegan men har inte varit och mappat den.den går inte som den ska... Hade det suttit Prospark i så hade jag mappat själv men det sitter Mbe i och jag har inte nyckeln till mappen... Stefan.. Race to the last drop! |
|
|
Jag ska köra. //Ticco www.ticco.com |
|
|
600hk: Okej lite surt kanske, men det kommer nya tider.. Ska inte limmet köra ?? Nån som vet.. Eller han har inte fått i hop sin efter krocken ? ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
|
Ticco>> Fått nått hum om vad du har för komp med 320 toppen eller? kul att få se dig köra.... kommer fram och tjötar lite och glor på bilen om jag ser dig i depån så håll er undan=) Undra om hammarström sätter 9:an=)??? MVH |
|
|
När är tävlingen? tid? Låter som det kan bli en kul tillställning Holset fläktar bra(under huven) |
|
|
Ripper: Nej, ingen aning... Bepp: Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Tackar för det!!! Holset fläktar bra(under huven) |
|
|
Limmet e nu sket full och på helt annan ort... HighChapparall BikeMeet ... Vi får la se imorgon om det blir någon körning, har aldrig skådat så mycke regn innan,, bor typ 4km från Säve :( .. Inget åka för mig i vilket fall som helst... Dalhems ringde i förrgår och hade restat både sinter lamell och AN anslutningarna... men men sånt e livet.. Får la hålla garaget öppet,, ifall någon behöver lite delar ;) .. // Rosen |
|
| jag dyker upp, men kör inte. Får stå på parkeringen och försöka se snygg ut. | |
|
Spretten: Vad fick du för tid till slut då ?? MvH: Kööken Racing ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
| 13,81s 161,8km/h | |
|
Rätt nice me de lökiga ihop plocket =) Kan man nå dej på msn eller nått spretten ? ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
| Drullen: Ja, om du mailar mig först! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.