|
|
|
|---|---|
|
Det har kommit in rätt mycke vatten in under golvmattorna på höger sida i min 323 coupe -96a E36. Första tanken va att det skulle ha regnat in i bilen på nått vänster. Men har testa att spola massa vatten över bilen, och då läckte det inte in. Kan det vara från ac:n? det verkar som att ac-kompressorn går hela tiden på bilen fast man har acn avstängd? kan det vara nån drenering som det är stopp i? Ride Hard Die Free Bilen: Länk | |
|
kan vara ditt värmepaket som är trasigt! MVH Johan K |
|
|
Den läcker inget kylarvatten, Det verka vara vanligt vatten inne i cupen Ride Hard Die Free Bilen: Länk |
|
| Är det sollucka på bilen? | |
|
japp det är det, men verka inte ha kommit därifrån... Bilder från projekt torkning :D Länk Ride Hard Die Free Bilen: Länk |
|
|
Kolla att inte dräneringshålen täppts igen. Det hände mig en gång... Just höger sida och jag hade en coupe. Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
|
Vart hittar jag dessa dreneringshål? Ride Hard Die Free Bilen: Länk |
|
|
Har exakt samma problem? Lyckades ni lista ut vad som var fel? Var sitter dessa dräneringshål? |
|
|
Dræneringshålen i dørren ær inte igentæppta. Det ær torrt øverallt i kupen utom golvet på førarsidan dær det står flera liter med vatten. Finns det dræneringshål ifrån kupen? |
|
| Hittade felet på min bil, det var en packning mellan torpedväggen och värmepaketet som inte satt som den skulle | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.