|
|
|
|---|---|
|
Tjena grabbar(& tjejer)!!! Jag är nyinkommen i denna härliga skara trots att jag ägt BMW i alla år 12år.började med en 02-74 som aldrig blev klar.ren obj. köpte en 323-79 som rasade efter 1mån.vevlagerras.renoverade upp motorn & ökade till 2.6l. Bra tryck m. 4vxl låda!! 323-80 som jag bara skulle byta toppackning på. slutade 1000tim senare & 50papp fattigare.sålde den i stockholm tillförmån för en 535-86. vilken körglädje!! Brann upp för mig en lörd. kväll....jag satt i.måste ha varit ett månd. ex!! den hade ju gått 23.000mil.köpte en 740-92 som jag preppade i tyskland 40hkr 1000:-/hk. Schnitzer prylar. köpte en 850 i holland som jag sålde vid färjeläget i puttgarten!! NU kör jag en svart 325-93 på pappret. NU TILL SAKEN: letar efter lite tuningprylar till bilen.fjädertornsstag bla. hämmare ja ni vet....har ju inte så mycket koll på e36. JAG är tacksam för alla svar.Det finns ju en heldel av er som har järn koll på allt sånt. endast kvalitetsprylar. Hamann, osv. Alla länkar ni har är välkomna. Bilstereo ska dety åxå i den..har fällbart säte på bilen,trots att det är coupe´.Trodde att det var skisack som gällde. Vad ska jag ha för låda?? FIRE AWAY !!!!! Ha det gott allihopa!! widehall | |
|
Lappjävlarna bakom Carfashion är alltid trevliga och hjälpsamma. Säljer all HAMANN styling och tuning som finns att tillgå. Lite mindre tillmötesgående men desto billigare, är X-Style i Stockholm. De har nästan ingenting alls hemma, men kan få tag i det mesta och dessutom till de lägsta priserna. Det spelar kanske inte så stor roll att man inte kan känna på prylarna innan man beställer, man åker ju ändå inte ända till Lappland för att köpa något... :-) Båda har Internet info: www.carfashion.nu www.x-style.se Kan du beställa från utlandet rekommenderar jag Autovogue i UK. De säljer det finaste tuning och stylingfabrikatet RACING DYNAMICS enligt min mening. www.autovogue.com Maila om du vill veta nåt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.