|
|
|
|---|---|
andlar |
Hej! Har precis fått tillbaka bilen efter kopplingsbyte, ljuddämpare, oljeservice 6700:- riksdaler fattigare men nu slipper jag skakande bil när kopplingen blir varm i alla fall och skall jag vara riktigt ärlig så känns det som en helt ny bil :). Men han hittade lite ytterligare fel Glappande spindelleder, Gummikudde till växellådsfäste samt fläktrem nya stift (1800:-) f*n va billigt det e att ha bil. Var bara tvungen att skriva av mig lite. //Andreas |
|
De e fan för djävligt! ;) |
|
|
6700 för NY koppling, oljeservice och byta ljuddämpare? :-O mvh Anders PCS #8050 |
|
andlar |
"6700 för NY koppling, oljeservice och byta ljuddämpare?" Japp! //Andreas |
|
din bilmek jobbar extra åt Röda Korset? ;) mvh Anders PCS #8050 |
|
|
:)) Ja, det måste han göra ! |
|
andlar |
"din bilmek jobbar extra åt Röda Korset?" Ja det är billigt, blev tippsad här på forumet om honom. "Göteborgs bilservice" fd Bmw mek som startat eget grymt bra priser bara originaldelar. Så ja visst "billigt" men allt är ju relativt 6700 spänn är mycket när man måste ut med det på en gång. //Andreas |
|
Men å andra sidan tycker din bil om dig massa mil nu! :-) Det är bättre att byta en gång mer än för lite. *För att du älskar att köra* |
|
andlar |
Det e sant men min plånbok gråter väl till nästa löning, men det är det värt. //Andreas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.