|
|
|
|---|---|
|
Ska ev köpa en. Den har följande utrustning. 328 sedan E26 1996 Import Tecnno violett met. Fullständig ///M3 optik M3 fälgar 7.5" + 8.5" PDC ACC digital ASC Svart helskinn Stora datorn Stolsvärme Ädelträpaneler Elhissar x 4 Dubbla airbags CD växlare Harman Kardon högtalare 12.500 mil, servicebok. Värde ca? /Klas | |
| E36...naturligtvis! ;) | |
| nästan identisk med min, jag gav 90k efter en del prutande. | |
|
Köp inte en 328 du kommer bara bli besviken! M3 abstinens? Köpte en M535 efter min förra M5 blev snodd, M5 suget blev bara ännu större!!!!! |
|
| Inte direkt M3 abstinens...men jag gillar raka sexor, och E36 med M optik är vackert.... | |
|
Om du gillar färgen och den är OK i övrigt så tycker jag ett pris på mellan 70-80 känns lagom efter prutning. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
75 verkar den kunna gå för.... Tack! |
|
|
Mosse:12500 mil på en snart 8 år gammal bil e kanske lite lite,eller??Ja menar en 328i sedan e ju en "bruksbil" för de flesta...Men milen kan säkert stämma ändå! Jag kan ju bara tala för mig själv men jag kör ca 3000 mil/år o då kör ja mest till-o-från jobbet samt lite på helgerna o så en sväng på sommaren.Jag tror nog att här i Sthlms trakten så e de vanligare med 2500mil/år än 1500mil/år som medelsvensson anses köra... 75" verkar väl vara ett helt OK pris,de gäller ju o ha is i magen oxå,det är allt som oftast du som köpare som sitter i "driving seat":-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.