|
|
|
|---|---|
marre86 |
länk Länk någon som vet nått om denna bil? priset verkar väl vara helt ok? Mvh |
|
Hej Marre Ja, priset är väl OK, frågan är om bilen är det. När en bil är "billig" brukar det bero på två saker: 1. Säljaren vet inte vad den är värd. Det händer i princip aldrig. 2. Bilen är sämre än vad säljaren påstår. Det händer ofta. Om du är intresserad testa, kläm, känn och provkör så noga du kan. En sjuserie som inte är frisk kostar STORA pengar. Plus att jag är nästan beredd att satsa min gamla mamma på att en bio år gammal 740 har gått mycket längre än det står i annonsen. Själv skulle jag nog avstå. |
|
|
Bilen är inte speciellt billig, snarare normalt pris, kanske släpps den för 60KSEK?. Vill dessutom gå emot "tretretti":s påstående nummer 1. En viktig orsak till att priset kan verkar till synes lågt är ofta att många andra annonsörer inte blir av med sina bilar eller ens är speciellt angelägna att bli det. Följdaktligen måste den till synes billiga bilen inte vara så billig utan säljaren vill helt enkelt bli av med den... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.