|
Sida 11 av 12
|
|
|---|---|
|
wendtan; Tack för tipset, det är PRECIS en sådan jag vill ha!! Såg annonsen tio minuter efter att ägaren la ut den så jag har redan ringt på den! =) Verkar vara den jag ska ha.... vi får se när jag kollat på den.. Så foppa du kan väl vänta med att köpa den tills jag fått kolla på den iaf!?? ;) ge mig en chans iaf! hade ju blivit grymt ledsen om du snuvat den framför näsan på mig =( Gunnare; Ja du får gärna kolla om den i Småland finns kvar!! Men du får vara snabb!! Om en vecka kanske jag är Z3 ägare!!! :D Baloo70; Häng med till skåne nästa helg då! :) Patrick.D, till dig vill jag bara säga; NÅGON fördel ska man väl ha av att vara tjej!!!? ;) Vad ska du ha för dina Saab:ar då?? Kul inlägg också förövrigt! *skratt* |
|
|
Ska fundera ut nåt pris på saabarna . Beror på om du ska alla el en ? Så nu har jag funderat! Ska vi säga en date per bil?? Porshe935 |
|
|
Ska fundera ut nåt pris på saabarna . Beror på om du ska alla el en ? Så nu har jag funderat! Ska vi säga en date per bil?? Porshe935 |
|
|
|
|
Jag ska ha en av dem isf... SÅ mycket strular de inte!!! ;) Men jag bor ju i THN så jag lär inte åka till STHLM för att köpa mig en Saab, så vi glömmer det.. :) Förresten.. ett inlägg per bil eller!?? :-P |
|
|
Snyft!! Skojja bara ang date! Tror nog du fattade det! Ja men kan du inte be nån av grabbarna att hämta dom åt dig då? Nää det va lite styggt .....Fyyy 3 inlägg beror på att jag vart så nervös ! Jag brukar stamma när jag skriver då... Ha det gott o hoppas det ordnar sig med din kärra Mvh P Porshe935 |
|
|
Jo, jag fattar! (jag är blonderad på kortet, det är inte äkta) ;) Varför var du nervös då?? Orolig att du måste göra dig av med dina kära Saab:ar!?? :-P |
|
|
AeroGirl, jag kollade Z3:an i Småland, tyvärr var den såld för den hade varit klockren för dig. Killen sålde den för ett par månader sedan för 175', det var en svensksåld 00:a 2,8 med 4.500 mil på mätaren, Sterling Silver med svart skinninredning och AC. (Alldeles för billigt för den bilen!) Hoppas du hittar en bra i alla fall, annars får du nöja dig med topplockspackningen så länge..... ;-) Hälsningar /// Gunnar E. |
|
|
gunnare; Tack för packningen!! Den kom på posten igår!! =) Urgullig!! Ja, den bilen lät ju precis som den jag letar efter! Hoppas den jag ska kolla på på lördag också känns rätt för jag kan knappt vänta längre!! :) |
|
|
jag har M3 blir snart ägare till en saab 9000 aero 330hk!! BMW its a ride not a car |
|
|
Man kan ju undra varför man köper en saab 9000Aero 330hk om man redan har en M3a ? |
|
| Varför inte köpa en 9000 Aero? Det är trevliga bilar det med. | |
|
Fast Saab och BMW ägare delar väl knappas samma intressen så att säga, enda likheten är att båda har sysslat med flyglanstillverkning. Självklart är Saab 9000Aero trevliga bilar, men vad mer från SAAB är trevligt förutom udda/gamla sportbilar? Finns inte så mycket mer att välja på förutom turbo och vridmoment samt komfort till viss del? Personligen ser jag ingen större tillfredställelse med turbo och framhjusdrift, känns inte så kul när ratten rister och framhjulen krafsar oavsett effekt, eller? Bilarna är ju inte byggda för det, märks tydligt att det är fråga om rena familjebilar med sportiga ambitioner. |
|
|
Hej Aerogirl! Med tanke på din nyfikenhet på de små kolvarna i 2 literssexan så måste jag bara nämna att Ferrari, dom där dekaltrimmade Fiatbilarna du vet... Jag har för mig att Ferrari har byggt 2 liters V12:or någon gång på 50-talet. Det är verkligen puttigt! /mvh Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
| varför byter du till saab? du hör ju på namnet!?!?!?!? SAAB ? fy! | |
Diva |
VArför köpa en Saab med 330 hästar? när man har m3a, Jo antagligen pga TURBO |
|
Diva, stick o försvara felhjulsdrivna bilar nån annan stans =)( /// Bimmarkomanen |
|
|
Har valt bmw bland annat för att slippa symaskinljudet från turbo. (bensinare) |
|
|
Hellre en turbo som man kan trimma upp lätt. Har en bmw o en volvvo turbo. olika bilar olika karaktär tycker ni ska lägga av nu bmw ä inte bäst på allt. |
|
| sen så kan man ju turbokonvertera bmws emententa maskiner | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.