|
Sida 10 av 12
|
|
|---|---|
|
5 år... ojojoj=) ja då vet du ju vad som erbjuds här ;) Ne men de e bara o höra av sig! Det är ju bättre ju fler man provkör menar jag=) Så man får vad man vill ha! ;) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
| Ok Aerogirl då ses vi på söndag..;) hoppas på fint väder när vi ska köra cab.. hehe | |
|
AeroGirl, du kan få en topplockspackning till en 2-literssexa av mig, att hänga på väggen... hålen är inte så stora... ;-)) /// Gunnar E. |
|
|
Jaaaaaa!!! =) Jag ska börja samla på Z3 grejer!! Kul!!! :D Turbo-power!! |
|
|
Tack Baloo, det var GRYMT att köra Z3 idag!!!! :D Och det var ju t.o.m. såååååå 6-betonat!!!! Fasen bara att det regnade!! =:::( Vi måste m.a.o. göra om det ;) |
|
|
Åååååååhhhhhh, jag tror jag är kär!!!! :D Körde 2.8 Roadster nercabbat idag!! Wooooooooo!!!! =) |
|
|
Testa då en M.... ;-) |
|
| Var ju det jag sa! *S* | |
|
AeroGirl, topplockspackningen är på väg med posten, då har du i alla fall en början till din Z3! Och vad du gör, prova INTE en Z3 M om du inte har råd med den, alla andra Z3:or är blaha-blaha när man fått smak på M Roadstern! /// Gunnar E. |
|
|
Nä då ska jag nog hålla mig ifrån M Roadstern! Får nöja mig med en M-optik isf =) Nu har jag iaf bestämt mig!! Det ska vara en silverfärgad 2.8 Roadster med svart inredning.. :) Å en 99:a (ja en Saab alltså) som andra-bil *ler* Turbo-power!! |
|
|
Aerogirl: Ändå är inte M Roadstern så mycket dyrare än 2.8. Spana in denna..bra läcker va? Länk Kul att du gillade Z3 ! ///Foppa |
|
|
Japp, den var snyggve!! =) Man måste ju sätta gränsen någonstans å jag har bestämt mig för att lägga ca. 170000:- på bilen.. Sen är det alltid kul att kunna byta upp sig, eller hur!?? ;) Turbo-power!! |
|
|
En gång är ingen gång, två gånger är en vana.... undrar vad tre är!?? Ovana!?? ;) Nu har jag kört Z3 för 3:e dagen i rad!!!!! :D Snart måste jag börja köra min egna juu!! |
|
|
Aerogirl: Caspar på Z-forumet har en grön 2.8 -97 till salu. Mig veterligen finns det heller ingen billigare att få tag på och den är i fint skick. Hör av dig till honom, och hälsa från mig. /B |
|
|
Beppo; Tackar så mycket för tippset men AeroGirl är en kräsen liten tjej!! Ska de va så ska de va en silvermetallic men svart inredning å en 2.8 l motor =) Turbo-power!! |
|
|
AeroGirl, så du är kräsen? Det hedrar dig..... Möjligen vet jag en bil som är tll salu och skulle passa dig, det är en svensksåld -00:a silvermetallic, tyvärr minns jag inte färgen på inredningen. Arbetskamrat till mig som haft den sen ny och ska sälja, om han inte redan gjort det. Bilen finns i Anderstorp om den inte är såld - ska jag lyssna med killen?? /// Gunnar E. |
|
| Tack för en trevlig helg Aerogirl.. när ska vi köra flera Z3òr då? kolla med killen ovan om den bilen finns kvar =) | |
|
Aerogirl: Är de nått sånt här du jagar? Länk Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Du var snabbare än mig wendtan, tänkte också på den. Mkt snygg! Den skulle jag lätt kunna tänka mig att äga. ///Foppa |
|
|
Ha ha ha ha ???? Ja det är fantastiskt vad hjälpsamma och givmilda grabbarna blir när det motsatta könet smyger in bland grabbarna som helst skulle gifta sig i BMW kläder i ett garage med Styling ala alpin !!?? Fatta att det är strax 11 sidor med hjälpsamma inlägg!? Om Bertil 55år skulle fråga om hjälp eller provkörning så räckte det nog med en sida som mestadels innehöll sarkastiska saker som Ta saab jäveln och stick!? el Vem faan tror du lånar ut sin ögonsten till en gubbe i saab??? El Skiter björnar i skogen??? på frågan om saab vs bmw. ´Tro nu inte att detta är menat som ett slag under bältet på AeroGirl !! TVÄRTOM !!! Smart drag av henne att använda sin kvinnliga list innan hon köper BMW:n som inte har ett enda fel och rätt pris!! Kan ju inte bli bättre när massor med märkes experter sållar ut bland skruvade och krockade BMW bilar samt ordnar med flera provturer i olika modeller. Jag hoppas frågan kommer upp om någon kan godkänna skick mil mm, när rätt vagn är utsedd (gå igenom bilen hos säljaren) Själv tycker jag det är kul med tjejjer som är bil intresserade !! Ser dom sen bra ut så är det ju ett stort +! Och AeroGirl är ju inte den kategorin som tillhör runda raggar bruden i jeans kläder o träskor och smink från biltema. Kör hårt och lycka till AeroGirl. Mvh Patrick Ds Har 3st 9000Turbo som står och tar plats om du e ute efter en andrabil el vinterbil. Porshe935 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.