AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.255

MP3 spelare - 990kr

Martin84
Hejsan!
Är det någon som vet nåt om centrum bilstereon med MP3 för 990kr hos netonnet.se ?
Det verkar ju onekligen prisvärt.
Tack på förhand!

/Martin
fj
160
fjalar
Tesla Model 3 LR AWD -19
VW Tiguan TSI DSG -18
"Man får vad man betalar för" :)

Är Du ute efter att kunna spela upp MP3 utan några extra krusiduller så duger den säkert gott. Utan att ha kollat på just denna spelare så brukar "snikspelarna" ha väldigt låg uteffekt, kan vara värt att kolla upp...

-- fjalar
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Verkar ju ok på specen, men hur det är i verkligheten kan vara något annat. Länk: Länk

Kostar för övrigt 89€ på Netonnet i Tyskland: Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Martin84
Visst är det så att man får vad man betalar för, men jag tycker ändå den verkar vara rätt hyffsad. 4x40w är ju inte heller så tokigt. Sen har jag ju steg som kan driva basen.
Jag såg också att den va billigare i tyskland, men det gick inte att beställa därifrån.

/Martin
Om jag inte missminner mig så Jobbar Haglund här på forumet för de företaget. Hör med honom om de är något o hänga i granen. En effet angivelse på 4x40 watt säger inget alls tycker jag. De kan vara någon konstigt uppmätt peakeffekt de anger.
Wrms är ju smått intressantare då.

Var God att söka innan du frågar!
Länk
po
769
powerpak
325i touring-2001
318iS-mtechII-88
köpte själv en sådan och det enda jag kan gnälla över är att söktiden mellan spåren ibland känns lite lång, men så har den också ett bra skakminne.

helt klart en prisvärd stereo (som många av centrums grejer f.ö.)
Titta inte efter effektsiffrorna, säger inget speciellt om ljudkvalitén. De flesta hänger nog ändå på externt steg osv och siffrorna på alla specar som jag sett hittills är kraftigt uppskrämda, just som försäljningsargument tyvärr.
Runt 15W per kanal med hyfsat låg dist är vad man får ut vid 12-14V matningsspänning, för 10 år sedan, idag och i framtiden. Ohms lag låter inte sig rubbas tyvärr, hur gärna man än försöker.

FP
jörgen_81
jag hade lagt nån 500lapp mer o fått en med märke

J_81
Köpte denna på Netonnet (finns nog inte här längre) Länk och den är jag mycket nöjd med (söktiden oxå lite långsam) bra tryck i den för billig penning.
nikkieb0y
från det ena till det andra. ni som har mp3-spelare. vilket prog bränner ni i? har alltid bränt i media player men jag vet inte riktigt hur jag får låtarna i mp3-format?

Snart i bakspegeln nära dig...
Visa användare
385
Nord
520i -86
323i -85
En släkting köpte den där centrum mp3stereon förut. Ljudet duger för dom pengarna, men displayen är absolut jätte kass.

Nord
Visa användare
385
Nord
520i -86
323i -85
*den där = den i sverige för 990:-

Nord
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
nikkieb0y: vilket vanligt program för bränna skivor som helst, t ex Nero (favoriten) eller Roxio Easy CD Creator (gillar inte). Bränn skivan som "data" istf musik så ska det funka :)

www.ahead.de för Nero, tror att det finns shareware om du vill testa.

(bränna i Media Player av alla skitappar? vilken mardröm!)

mvh
Anders

PCS #8050
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
och ta bort mellanslaget så funkar det nog bättre i URL:en, dvs

www.ahead.de

enjoy ;)

mvh
Anders

PCS #8050
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.