|
|
|
|---|---|
| I förrgår när jag kom ut till bilen fanns där inga vita blinkersglas kvar, endast sladdarna som hängde ut. Vilken tur att jag hade de gamla kvar. Haft bilen i 5 år och detta är första gången den blivit utsatt för skadegörelse. | |
|
Surt! Jag antar det var sidoblinkersen, de andra måste lossas innifrån. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Det var faktiskt de där fram. Hur de fick bort dom förstår jag inte. När jag öppnade huven kunde man se skruvarna sitta kvar och färgen var bort skavd precis där glasen ska sitta. Troligen har dom använt något verktyg och bänt bort dom. De kan knappast ha varit hela efter en sån manöver. | |
|
Ja, de lär knappast vara hela efter det. Med tanke på att nya kostar 149:-/st på Biltema Länk , förstår man inte att någon gör på det viset. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tänk er dessa "gangsters" egna bmw:s.. Hur ska dom ha råd med service o så på bilarna om dom inte ens har råd att köpa blinkers för 150:- och stjäler dom.. fy fan asså... :/// Min bil har själv varit utsatt ett par gånger... skärmblinkers, njurarna, dimljus har blivit stulna vid några tillfällen.. samt ett inbrottsförsök.. mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Ja skärmblinkers har man ju blivit av med mitt på ljusa dagen. man undrar som sagt hur har dem råd att byta olja och sånt? Dem var ju så snälla och låta kablarna hänga ut i alla fall. Det får man vara tacksam för. Allt mitt är ditt! mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.