|
|
|
|---|---|
|
Länk verkar den här ok! service bok finns till 16500 mil, import 97... är den dyr att äga? försäkring, service, bensin mot en 525?..... tacksam för svar! behöver bil nu.... | |
|
verkar vettig till hyfsat pris också tycker jag minus är tidigt import=rost brukar det ju vara tyvärr. BMW CS #5139 |
|
|
Shiiit ligger de så lågt nu.... Vettigt pris verkar det som (får vad man betalar för lyder ju devisen). Saknas dimljuset fram, eller är det en synvilla? Ingen service efter 16500 mil? Sitter det året-runt-däck på den? Kolla lådan samt stötdämpare (nivåregleringen). Kolla ev. läckage oljekylare, servo samt låda. Servicen är ju dyr på auktoriserad verkstad. Insp I ligger väl på ca. 3500 - 4000:- Oljebyte på ca. 1500:- Tycker i o f s att (här i södern) har priserna närmat sig avseende aukt. kontra icke-aukt. verkstad. Ang. försäkring så kan man väl få en helföräkring för mellan 4000 - 12000:-/mån. Vet inte om den räknas som import eller? Bensin beror ju på körsätt, men snittar själv 0.8 - 0.9l/mil (mycket landsväg). Valde själv mellan 525 och 530, valde 530:n beroende på ett gammalt beroende av åttor ;-) Det finns många bilar att välja på, ta inget hastbeslut p g a att det brådskar. Lycka till. |
|
|
Se min sida nedan för mer info om 530iA touring! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Andreas har du kollat på bilen? // Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.