|
|
|
|---|---|
|
Vilket av alternativen ska man köra på för att få engelska och övrig info korrekt? Jag testade UK men då blev det Miles per Gallon å Farenheit osv.. Förslag någon? Mvh speakman | |
|
Länk har du antagligen redan läst. Dessutom kan du trycka på Fahrenhiet-/Celsius-knappen på färddatorn. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Men vad betyder alla språkalternativen? Som sagt, så ändrar väl inte F/C även Miles/Gallon osv? Har för mig den knappen inte ens fungerade när jag bytte språk. Vad kör ni på för språkval? Mvh speakman |
|
|
Om jag minns rätt: Tryck på Verbrauch, sedan på C/F-knappen. Själv kör jag givetvis med bilens modersmål! ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Här finns tips på roliga saker att göra med färddatorn: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Men hallå! En så enkel sak som att byta mellan Celcius och Farenhait kan väl alla?! Står ju på knappen! För mer info om stora färddatorn, kolla min sida nedan. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.