|
|
|
|---|---|
Starchild |
Tjenare! Jag tänkte börja fixa till min bil en 525iA -89.. Eftersom jag inte kan så mycket ÄN så hoppades jag på lite hjälp här.. har somsagt inte varit på o skruvat så mycket me motorer bara gjort vanlig sevice typ.. MEN.. nu tänker jag ge mig på d.. har funderat på att lägga i en turbo i bilen.. går d bra att göra d utan att göra något annat speciellt?? elr måste/borde jag byta spridare o annat? vad isf?? Sen en annan sak har läst en hel del om smt6 o den låter som en kul pryl men funkar d o använda den på en automatare?? blir d svårare att göra alla inställningar?? Har läst att d e många här som vill höja varvstoppet.. riskerar man inte motorn om man gör d.?? d måste ju finnas en anledning till varför stoppet e där d e.. elr?? Hoppas någon vill och orkar hjälpa mig o svara på alla mina frågor.. :-) Jag gör allt för att lära mig hur allt fungerar.. ..::[Starchild]::.. Länk |
|
Riktigt allt har du inte gjort för att lära dig :P Prova sökfunktionen! fruktansvärt bra vettu. Turbo på 2.5liters sexor är nästan det enda som diskuteras här. du kommer hitta allt och lite till. Även om smt6 TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
Starchild |
Hehe.. så sant.. :-) Läste en hel del om smt6 igår men kom aldrig fram till om d går att använda på automatare.. ..::[Starchild]::.. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.