|
|
|
|---|---|
|
Tjena gott folk! I min 535:a så blåser det varmt nere på fötterna, även när jag har på kallaste på båda vreden. Har märkt att det inte är samma motstånd i vredena. Det på vänster sida går mycket lättare än det högra...e det nåt som hoppat av där bakom kanske. MVH Robban M3 E30, WORTH WAITING FOR! | |
| Har du stora AC:n? Isåfall finns det servomotorer som styr alla spjäll och regalage. Hade samma problem i min 535:a:rev isär allting och fann att 2 av motorerna hade lossanat(?). Satte tillbaka dem och det funkade perfekt. Det kan ju också vara så att någon av dina motorer har lagt av... Men detta gäller bara stora AC:n vad jag vet.... | |
|
I mitt fall så löste det sig när jag bytte reglagepanelen med vred och allt. Hade precis samma fenomen. Prövade först med värmeventilerna då en del tydde på det men icke sa nicke... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Hej igen! Stora AC:n hmm...jag har den med två graderade vred och en tre knappar till vänster där den mittersta ser ut som en snöflinga. Kanske är nåt som ramlat av bakom det vänstra vredet, eftersom det vredet inte har samma motstånd som det vänstra. Tar väl bort allt och tittar... MVH Robban |
|
|
Du har lilla AC-anläggningen, kallat klimatanläggning. Förutom värmeventilerna kan det även vara maxlägesbrytaren bakom vredet till förarsidan som gett upp, då för värmeventilerna ingen spänning. Börja med att kolla detta. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.