|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Nu har man införskaffat körkortet, så det börjar väl bli dags att skaffa sig en åkmaskin. Hittade häromdagen en annons, denna: Länk Och jag har turligt nog en moppe att byta med. Dock så blir det 6-7 tusen imellan från hans sida. Jag är ingen bilkunnig person, och framförallt inte BMW. Volvo, om nåt... Hur som helst. Skulle gärna ta emot lite saker att kontrollera. Saker som lätta är/blir slitna? Hur lätt slits motorerna i dom här bilarna? Är dom lite mer bygga att "rejsa" med än en Volvo t.ex? Såna grejor... Tack på förhand! Mvh | |
|
Oj.. Skrev E23, skulle givetvis vara E28. (528i -84) |
|
|
Jag skrev så här och frågade till killen nu: Hur många ägare har det varit? Hur länge har du ägt den? Är den buskörd? Välskött? Svensksåld? Om importerad, isåfall när och av vem? Servicebok? Kamrem? Bytt? Okej? Övrigt nytt och bytt? Kvitton? Några anmärkningar på några besiktningar? Några repor, bucklor hur mkt rost? Rost undertill? Har den varit krockad? Några vinterhjul? Skick? Sommarhjul, skick? Övrigt skick, stötdämpare, bussningar, kylare, leder, lampor, elsystem, avgassystem, bromsar? Motor, skick? Knackningar, läckage, ojämnheter? Växellåda, koppling? Inredning, sliten, rökt, djur? Övriga tendenser och skador? Hur var det? |
|
|
Tryck på "Sök inlägg" och skriv E28 i sökfältet. På så gamla bilar är nog rosten den "stora" fienden... Mvh |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.