|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tänkte med hjälp av några andra entusiaster dra ihop Sveriges första renodlade M5 E34 träff, i samband med BMW-träffen i Karlstad den 24 juli. Har redan fått klartecken av några M5-ägare på forumet, och vill därför höra om det finns fler här som är intresserade? Det blir strax innan träffen på Wåxnäs (troligen runt kl 17), möte en bit utanför stan; prat, fotografering och en åktur med M5:orna på varierande väg, sedan gemensam färd med övriga BMW till Wåxnäs och Autowåx parkering. Vid intresse skriv gärna här, kontakta mig på e-post för detaljer och lämpligaste färdväg. OBS! Det här gäller enbart M5 E34 bilar, men övriga BMW är varmt välkomna till träffen kl 19. - M5 E34 Limousine register - | |
|
om jag är ledig? det vore kul att bara surra med m5 folk. hanske någon mer mer från mina tracker som är intrserad. ps hör av er alla glidare. |
|
|
Är sugen att komma men är lite långt att åka, vi får se... /// Nicke Hellre en volvo i skogen än 10 på vägen... |
|
|
Vore onekligen kul, men som sagt det är ju en bit till karlstad. Mvh axel |
|
|
Jag kommer att vara där. //Schnitzer Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
|
Jag är med!!!!!!! M.V.H MAuricio |
|
| Räkna med mig!!! Äntligen en träff för den härligaste M-bilen, tänk ljudet av alla sexor!!!! | |
|
Typiskt att min videokamera är trasig. Skulle ha varit bra att ha alla M5:orna på video som man sedan kan lägga in på datorn som MPG-format. Ska försöka hitta en annan kamera. //Schnitzer Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
|
M femman: Bra att du kommer från Stockholm. Tummer upp för dig! Vore kul om du kunde få med dig mer M5 E34 därifrån. //Schnitzer Svenska M5 E34 registret: Länk |
|
|
Schnitzer oroa dig inte för kamera jag har en DV kamera som jag kan ta med mig :) en som speciell träff måste man väl dokumentera!!!!!!! M.V.H MAuricio |
|
|
Schnitzer: Jag åker hela vägen från Skåne, är på semester då. Men vad är lite mil i en M5a ;-) |
|
|
Trevligt att det finns intresse. Hoppas på att spränga tio-bilarsgränsen åtminstone. I nuläget är det 5 definitiva och ytterligare 5-6 st som anmält intresse. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Är riktigt sugen med! :) |
|
|
FAAN det sket sej! Ska på fest då! :( |
|
|
Finns det några fler som kommer att dyka upp på M5 E34 träffen? //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Den som vill delta imorgon, skicka e-post till mig för vägbeskrivning, jag hör av mig så snart som möjligt! - M5 E34 Limousine register - |
|
|
HD91: Du så att träffen skulle vara i Karlstad men när jag skriver adresserna i min laptop det stor att Borgvik, Åstorp, Skruvstad och Grums ligger i Grums kommun är det rätt eller är det någon tok på min dator???? M.V.H MAuricio |
|
|
Nej, platsen för M5 träffen ligger precis inne i Grums kommun, så din dator visar helt riktigt, den vanliga BMW-träffen kl.19 är dock i Karlstad kommun (Wåxnäs). - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Då så här är klockan 13:00. och lite regn väder!!! nu drar jag, vi ses om några timmar ska ringa dig när jag kommer på konsul !!!!! M.V.H Mauricio |
|
|
Väderrapport: varmt, över 20C, uppsprickande molntäcke och INGET regn! Torrt på vägarna! Tror det kan bli bra träff-väder för en gångs skull! - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Har precis kommit hem från träffen och jag måste säga att det var bättre än vad jag trodde. Det var 7 st M5 E34 på M5 E34-träffen, samt en till på träffen vid Autowåx. Mycket bra träff! Tack till alla som kom. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.