|
|
|
|---|---|
| Den är krockfri, fyllutustad | |
|
Rökarpaket har jag hört talas om men inte fyllutrustad ;) (kunde inte låta bli) Är bilen fin och verkligen är fullutrustad utrustad låter priset riktigt bra tycker jag. Kolla vad de egentligen menar med fullutrustad. Ingen bil har ALLT. Lägg till omkostnader på ca 10.000-15.000 för att få hem bilen och göra den körklar. |
|
|
Bra utrustad? Skinn, m-paket, navi, elstolar etc...? I så fall är det ett FÖR bra pris. Hur vet du att den är krockfri? Är du säker på att den gått de 8´ mil som står på mätaren? P.s Fyllutrustad, betyder det att den har grogghållare och elektrisk vinöppnare? :) |
|
|
Tack för ditt svar. 10.000 -15.000 kr ingår i dem 156.000 kr. Den har ECC, Nackstödbak, BMW 17"fälgar, Sportstolar, PDC, Stabiliteskontroll, halvskinn mm |
|
|
Kom på det, fyllutrustad = alkolås! Står i en annan tråd att den kostar 156.000:- med nyckeln i handen, betyder det att besiktning är gjord, skrotningsavgift betald, skattad? I så fall är det riktigt billig! (om bilen är fin) |
|
| 140´ för en sån kärra i tyskland. Dra mig... | |
|
Jag har sökt nu i en månad efter ett kap och det gäller att vara snabb för dem finns på www.mobile.de. Dem försvinner väldigt snabbt och den svenska delen är inte upppdaterad med dem senste bilarna. |
|
|
Har du tittat på bilen? Är det från en auktoriserad bmwhandlare? Ordet "kap" skulle jag akta mig för att säga innan jag sett vad jag fått. Inkluderar min signatur denna gång... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
För billigt (om den nu är fullutrustad)! Garanterat något som gör att priset är så lågt... Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag skulle kolla mycket noga, finns inga större möjligheter att den är schysst.... som vanligt, jag står fast vid att det är att be om problem när man letar bland de billigaste på mobile.... mvh Johan |
stefannorr |
Hmmm..nog lät den långt ifrån fullutrustad..acc nackstöd bak 17 fälgar ,,de räknar ja som minimum utrustad näst intill snik. |
|
Med tanke på att en reko 320 99-00 kostar den summan så får du dra dina slutsatser själv. Jag börjar slita ut tangenterna som man skriver: "man får vad man betalar för" Men de tål och upprepas. Enligt din profil äger du redan bilen? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.