AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
7.574

Träff i Kalmar. Intresse!?!

Sida 6 av 8
Do
7
Dome
325i -86
En liten fråga.. vore det inte kul om vi kunde ha ett Tunertest men våra bilar. Det ända svåra är väll att ha nån stans att köra. men att vi kunde göra det nån gång i framtiden. i fall nån är sugen på de?

//Pierre
Har inte hunnit med så mycket med bettan denna vecka, så den kommer som den är. Men åtminstone så är den nog någotsånär städad invändigt ;)

Hav överseende, det är en gammal kärra. :)

13:00 Rasta alltså.....

kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:)
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Dome: jag är på! men som sagt det är svårt att hitta någonstans att köra. för dom som vill strcäka sig lite längre så finns det ju ett ställe dit folk brukar vända sig till annars, men det är inget jag själv vill skriva om här!
Do
7
Dome
325i -86
Okej.
Jo det är ju det..
men vilket ställe tänker du på? du kan ju mejla mej det.. om du vill..
ja ha nårra kompisar som kör nått liknade har jag för mig ja kan höra med dom vart dom är. så får vi ta det lite längre fram..
ro
106
robbe
325i e36
Det är alltså bokat klockan 13:00 vid Rasta i morgon lördag, och vi ska till Borgholm eller?

MVH
R

BMW - Vad annars?
Tycker jag låter som en glimmrande ide.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Måste väl blaska av bilen lite snabbt imorgon bitti innan man far då.
Få bort det värsta dammet iallafall... :)

Så att era bilar inte blir alltför darriga. ;)

St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Du är inte ensammen! jag har ju två olika färger på min efter en dålig lack! haft en lackskada efter att någon rispat in med nått vasst föremål. men man får stå ut med det tills det ska göras om igen. men lite skäms man över att!
Hoppas att ni får en allt igenom underbar dag idag! Som himlen ser ur här så kommer det bli kanon väder, inte ett moln på en klarblå himmel.
Själv har jag ett bröllop att fotografera och sedan sätter jag mig i sambons touring för vidare färd norrut, och ÄNTLIGEN, en välförtjänt semester. Ja, iaf en veckas semester, det är väldigt mycket ledigt i min värld. =)

Ha det gott vänner och ta det lugnt till, på och från träffen så hörs vi om en vecka.

/A
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
LG, ha en trevlig semester med förhoppningsvis mycket sol och värme.

Här är det kanonfint väder, så nu ska jag bara ordna till det sista med pärlan, sedan åker jag iväg ...

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Stålande sol i Karlskrona oxå... När kommer väderrapporten från Kalmar?

St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Strålande sol här med! Kunde knappast blir bättre =)
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
två st som inte dyker upp i kalmar =/ möjligt att de kommer till öland
Ni
346
Niklas BMW M3
M3 coupé -94
325 cab -94
Kommer till Rasta vid 13 tiden...

Verkar bli kanonväder idag!!

Niklas Olsson, BMW M3-94
Bilder: Länk
Vill tacka för en mycket trevlig tillställning!
En hel del nya ansikten vilket alltid är kul! Många fina bilar och en bra uppslutning tillsammans med underbart väder så blir det klockrent!

Extra tack till Ste och Niklas BMW M3 med flickvänner som höll fint i trådarna. :-)

Första bilderna finner du nu här ---> Länk
Mer kommer under kvällen!

Jag vet att många fotade och även att Niklas filmade. Bara skicka in det till mig så ska jag lägga upp det på liknande sätt!
Mail funkar men det är smidigare via ICQ 161-589-869 eller MSN bmw530iat@hotmail.com

Ja, det var trevligt att rulla omkring i ordnad form och att se lite fler kärror.
Nästa gång stannar jag nog hela tiden ut, var tvungen att åka iväg tidigare idag pga andra omständigheter.

Och så hade vi ju tur med vädret åxå!!.... :)

St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Jag vill tacka alla som kom först och främst! och ett speciellt tack till Patrik och Micke för allt ni gjorde! likaså Benny!

Nästa gång får det blir en mer välplanerad och organiserad träff. så som runda mm.
Väl värt att jobba på iallafall. då intresset verka vara åt det goda!
Var som sagt som jag sagt så många gånger innan mest en kul grej och någon måste ju ta tag i att iallafall även om man inte är den bästa på att utföra sådant här. Sorry! Men tror det kan blir något väldigt bra av detta! tror många tänker detsamma!

Ps: Glöm inte att skicka era bilder/film till Micke och och Patrik Ds:

St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Micke: skulle vilja har ditt nummer om det är Ok?!?! såfall kan du väl maila det till mig. en pratstund skulle kanske inte skada!

Ste:
Du har mail.

Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Vill tacka för en mycket trevlig dag med många fina bilar och underbart fint väder.

Micke och Patrik, otroligt bra bilder !!

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.