|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
Jodå, det var en liten trevlig träff med lite nytt folk man inte visste fanns :-) Lite bilder blev det också: Länk Mvh Patrik - återkommer ev. nästa helg ___ Touringklubben: Länk |
|
| Jodå det var trevligt, trots väder o vind! Vi får hoppas på bättre väder nästa helg! Bra bilder Patrik! | |
|
var på kalas igår, men kommer den 17 iaf.. Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
| Patrik_N: kan ni göra en ny anmälningssida för den 17e? Tyckte den var kanon! | |
|
är lessen, min bil funkar inte än har fixat baklysena men torkarna vill inte funka kul att börja semestern strul....den 17 kommer med eller utan torkare. vargen |
|
|
Blir te å spendera mer tid i garaget, (det som jag inget har) ;( Å dyker opp den 17:e. Oavsett skick på bettan eller väder å vind. Snabbt jobbat med bilderna :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Trevlig liten träff trots vädret. Hoppas det blir fler gånger även efter man fått bilen. /Johan |
|
|
Jepp jepp! Tack ska ni ha. Trevligt lördagsnöje (och 1:a träffen för farsan!) Synd att vi missade halva skaran pga stressig planering och dålig kommunikation! Gör inte samma misstag nu den 17:e då och ha det så trevligt så ska jag tänka på er från Gotland! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Hur ser det ut inför den 17e? Blir det en tur till Öland? Vi skulle inte kunna träffas vid klockan 12:00 istället i och med att vi eventuellt ska till Öland? Mvh R BMW - Vad annars? |
|
|
Jag kör GÄRNA till Öland en sväng när man ändå är i krokarna. Självklart så har vädret viss betydelse. 12 eller 13 spelar inte någon roll för mig. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Tiden spelar mindre roll för mig med. men de flesta vet att det är kl 13:00. Pratade med Några som missade att förra gången, de hade stått och väntat vid baronen kl 15:00 =) Me de är på nu på lördag. Väl uppe på öland. vad tycks? ska vi en ta en bit mat eller något där uppe eller? sedan köra tillbaks och avrunda vid Volvo som senast? |
|
|
Jag hänger förmodligen på, men jag kommar nog att avvika lite tidigare då jag ska på grillfest på norra Öland. /R BMW - Vad annars? |
|
|
robbe: Vi hänger på allihop! :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Blir det fint väder kanske jag oxå dyker upp ... ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| Blir det vid 13:00 vid Rasta eller Baronen? Man skulle kunna åka ner till hamnen i Borgholm o ta en glass om det är fint väder? | |
| Vi ta väl rasta som innnan. | |
|
Jepp, Rasta var bra o träffas vid. Lätt o hitta, samt hyggligt med plats.. även för wannabe-nördar i suspekta 2fast2furious-look-a-like's... :-) Skall fixa till anmälningssidan idag tänkte jag. Mvh Patrik - får se om jag dyker upp igen... ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Patrik_N : Jepp, Rasta var bra o träffas vid. Lätt o hitta, samt hyggligt med plats.. även för wannabe-nördar i suspekta 2fast2furious-look-a-like's... :-) ASG!! Klart du kommer. |
|
|
Modifierade lite på träffsidan o så blev det så här: Länk Lät några stå kvar som anmälde sig till 10:e, men skrev i kommentaren nåt om 17:e... Så, bara in o anmäl er för träffen den 17:e! Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
I nuläget så verkar det som om vädergudarna vill väl i morgon. Länk 16 bilar anmälda! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.