|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Micke: Jag ska se till att de skriver in sig, de vet dock om datumet men ej mer. ska slå en signal ikväll o säga till! anmälan: Länk |
|
|
Hur är fördelningen mellan datumen nu egentligen? x-pers 10:e och y-pers 17:e ? Är det 50/50 som det ser ut å vare? Den 10:e kommer jag i "skrammelhögen" om jag kommer.. :) Den 17:e skulle bettan kunna vara i lite bättre skick... :) Bara det blir vettigt väder så..... kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Den anmälan som är länkad står det ju på att den ENDAST gäller 10:e. SEPARAT anmälan för 17:e... Prel. och ca 11,5 bilar den 10:e fick jag det till... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Hej Har vi kommit fram till om det blir på Baronen eller Rasta som vi ska träffas? /R BMW - Vad annars? |
|
| Vore tråkigt om det blev halva den 10e och resten av halvan den 17e. jaja! intresset finns ju.. nästa gång kanske man kan göra det lite mer planerat! | |
| Som sagt är det nog bättre att träffas på "Rasta" än på Baronen! Det kan ju vara rätt mycket folk där mitt på dan en lördag! | |
|
Kanske utanför/bakom Kalmarsalen (lr vad det heter) ned längs hamnen från Baronen räknat om ni vet vad jag menar? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Bara det blir ett ställe som e hyffsat enkelt o hitta till, för jag e helt "lost" i Kalmar, men "Baronen" tror jag att jag hittar till... eller det kanske är "Giraffen" det heter som jag tänker på :/ Mvh Patrik - blir iaf en stund i morgon.. börjar ju jobba 17 ___ Touringklubben: Länk |
|
| Rasta för er som inte hittar är ju bara E22 raka vägen om man kommer från Karlskrona eller växjö. | |
|
Giraffen är ju Coop o Ica Maxi o McDonalds. Rasta är kanske enklast, så kan vi ju glida ner en runda i hamnen senare. Rasta är ju skyltat från de stora vägarna. Karta:Länk Ska vi enas om Rasta? Det drar ju ihop sig nu! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Hallo!! Ingen som vaknat än?? Ni har väl inte försovit er? =) Tänkte bege mig till GDS´n nu (trots att det regnar). =( Är det uppehåll i Kalmar tros? Men regnet stoppar väl inte oss? Jaja får dra hem igen o kika här vad som sägs... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Jodå, nu har man vaknat o klämt lite frukost samtidigt som man konstaterar att solen skiner så fint, från en iofs disig/molnig himmel... hoppas det inte är sämre i Kalmar... För min del får GDS:en vänta idag.. det blir en sväng med högtrycken på uppfarten bara :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
patrik_N, morrn! =) Va du med på BMWPower-träffen efter Elmia förra året? Det blir högtryck här oxo... (alltså tvätt) lågtrycket kommer från himmelen... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Då antar jag att vi har enats om att träffas på Rasta vid klockan 13:00. /R BMW - Vad annars? |
|
|
Åker som passagerare med 300+ /Johan |
|
|
Japp Rasta kl 1300 spikat! =) /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
För nu drar vi från Växjö. Skulle det bli ngn ändring ring mig på 0708-658 698 /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
skit också kan inte komma plötsligt elfel inga torkare eller baklysen. ska försöka laga så att jag smyger in ändå. vargen |
|
|
Kommer det dåligt med folk nu idag 10e Snälla försök komma den 17e. kanske vi kan planera ihop nått tillsammans med |
|
|
Tyvärr kommer jag inte idag, garageprobs... ;( De e så d är me gammelbettan, blir ju inte alltid som man vill. skall fixa lite innan 17:e. !! kommer då, oavsett väder å vind. :) REDWOLF får låna annans "släckare" eller vänta till 17:e... hoppas ni hade en bra dag..... :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.