AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
596

Någon som vet något om den här 525iT?

Länk
Priset ärlockande!
Bilen är nyimporterad!
någon som tror att det är något att lägga slanterna på!
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
som jag brukar säga, en person som inte vill skriva ut sitt namn måste ha något att dölja! det finns ingen annan anledning....
om du tycker du kan bilar och vet vad du ska kolla på så kan du naturligtvis försöka upptäcka vad det är säljaren döljer, men oftast är det enklare att köpa en bil som säljaren kan stå för. du kanske får lägga på 10-15 papp, men dessa pengar försvinner fort när man ska rusta upp en bil med defekter!

mvh Johan
får aldrig veta svaret!
bilen är såld!
den gick för under 40K
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Kikade lite snabbt på bilen på länken.

Killen kallar sig "Audi" (tjena du, kompis!), bilen finns i Värmland (troligen Karlstad, tycker mig känna igen lokalen), har bara ett mobilnummer (ant. kontantkort), har WPF (074) som reg.nr., har slarvigt pålagd "däcksvärta", har rullat 13700 mil (varför har alla bilarna rullat så??) så kan jag bara dra slutsatsen att antingen så ljuger säljaren när han säger den är såld, eller så har någon blivit lurad för här är det något som inte stämmer, är min uppfattning.

Mvh
Patrik - själv med import-bil

___
Touringklubben: Länk
WFF074, ny ägare sedan 4:e juni.
Är också extremt misstänksam mot dessa namnlösa killar som kränger nyimporterat. Noterar att de alltid skriver "full s-bok".
Oftats i Örebro el. Värmland och annonserar mest på blocket.
Billiga, men bra???

jo
150
johan franzon
525iA M-sport Touring-03
Tyskt stöldgods?

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.