|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har lämnat in min bli för att takluckan inte fungerade. Prisuppgiften jag fått är 5600:- för delar och 3300:- för arbete, kan detta stämma. Är det så saftigt att laga sin taklucka. Tydligen behövdes allt på takluckan bytas utom motorn. Mvh Hawar | |
|
yes, arbetet med takluckan kan ta lång tid vilket gör att arbetskostnaden bli hög - kolla vad en helt ny, komplett balja kostar, det är oftast billigare eftersom arbetskosten är mycket mindre och så får du helt nya grejer, det är annars risk att problem återkommer eftersom någon -garanti- lär du inte få ?? M5touring register |
|
|
det kan ju också vara så att man struntar att letar efter felet och byter ALLT i stället - känner du till vad det är som är fel ?? DÅ bör det kunna bli billigare - M5touring register |
|
|
Ja, hela paketet hade typ rostat ihop ?? Förstår inte varför, mekanikern tyckte inte att det var någon ide att försöka skrapa bort rosten, utan bättre med en helt ny sats och det tyckte jag också, tänkte att det är bättre och göra det ordentligt så att man vet att det funkar ett längre tag framöver. Han byter allt utom motorn egentligen. För att motorn fungerade i allafall. Mvh Hawar |
|
| Kan man inte hitta nagot pa skroten da? | |
nikkieb0y |
WWW.HEDEMORABILDEMONTERING.SE ELLER RING. 0225-595545 SKA KOLLAR JAG OM VI HAR. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.