|
|
|
|---|---|
|
Tjo alla Jag vill ha lite mer ös i min bil, nu har jag bara lite enkelt bolt on trim typ avg, chip etc på min Sportevo. Förstår att en massa av er är "orginal freaks" och frågan är ska jag sälja min pärla som jag letade efter i 1 år och köpa en färdig trimmad (= förstörd ) istället för att göra samma sak med 1 till? Jag kan få tag på en Sportevo som har en massa godis precis det trim jag vill ha men bilen är inte i så fint skick som den bil jag har nu, min Evosport är i mycket mycket bra skick, trots 10.000 mil, den jag kan köpa är inte lika fin...men klar för mig att använda. alltså: Byta bil eller trimma den jag har? om jag ska byta....någon som vill köpa en fin Evosport? Thomas | |
|
Bara en liten parantes... Var det du som var på Skanstulls däck för några veckor sedan? I sådant fall jäääkligt läcker bil du hade!=) Mvh David Bilen: Länk |
|
|
japp det var min bil, den är i mycket fint skick som du säkert såg ;) |
|
|
Sälj bilen och köp en färdigtrimmad!! Eftersom det är så få tillverkade anser jag att bilen bör behållas i orginalskick. Det är dessutom billigare att en köpa färdigtrimmad bil än att göra det själv. |
|
|
Rz: Mejla över några bilder till mig innna du ev säljer/Tack |
|
|
maila gärna nån blid till mig med=) BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
Är intresserad av att köpa din bil om den är/blir till salu. Mvh - David E. |
|
|
Ge fan i att trimma den mer =) Det e typ min drömbil. En sportevo ska hållas original! Mvh Tobias |
|
|
finns lite bilder på www.mycars.se under bilden "private not for sale" email till mig är tomme@biljarden.com |
|
|
Om det finns någon som vill se bilen kan jag tänka mig en fika på brostugan i kväll ? vad säger folket i sthlm området....fika sugna mellan 18-20? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.