AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.251

Trött på BMW:s CD-Spelare!

Sida 2 av 2
Kl
322
Klabbe
325i Sedan -05
Tack för svaren!
Mitt ljudsystem har siffrorna 0674 (HIFI-SYSTEM HARMAN KARDON), det enda som skiljer våra system åt är väl att jag har Harman Kardon högtalare istället för vanliga element?!
Någon som vet vad stora ljudpaketet samt Harman Kardon paketet skiljer sig?
Vad hade du för ljudsystem i din 325 spookshow? Var det också Harman Kardon?

Sajlor: Med andra ord ska det räcka med en vanlig iso-kontakt som är gjord för min bmw?
MVH
/Claes Lundberg
Sa
98
Sajlor
330 -01
Tjena!

Så vitt jag kan tolka det ja, tror inte det e några större skillnader mellan stora o H&K systemen i kablaget. Som tur är kostar övergången inte många kronor ju...........

Hoppas allt löser sig.

Linus
Jag vet inte vad det var...H&K var det inte i alla fall. Det satt då inte några dekaler eller nåt och stod inte i utrustningslistan att det var det så..

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Kl
322
Klabbe
325i Sedan -05
Spookshow och Sajlor, Tack för hjälpen. Jag återkommer då det är dax att koppla in den om något tjärvar...

MVH
Kl
322
Klabbe
325i Sedan -05
Lyfter denna tråden igen!

Då har jag kopplar in min Pioneer stereo, det gick otroligt smärtfritt vilket jag knappt trott själv, trots att jag hade det stora ljudpaketet i bilen.
Det enda jag köpte var en iso-kabel som var gjort för bmw E36 tror jag samt en antennomvandlare!

Först när jag kopplade in det var det helt tyst och jag blev så otroligt besviken, det fanns ju inte så många andra sätt att koppla det på heller. När jag nästan hade gett upp anslöt jag remotekablarna och vipps så funkade alla högtalare. Till och med knappen som växla mellan lilla och stora ljudpaketet funkar =)

Jag är så otroligt nöjd!

MVH
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.