AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
7.816

Nytt reportage på AutoPower - Ett hav av BMW 1-serie

Sida 3 av 3
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
fasen oxo Asken, nu sätter du gruvlig press på mig :))) skönt galet drag att beställa, hatten av :)

mvh
Anders

PCS #8050
viobebe
Mycket pengar för en liten bil, man får ju en ny 320i E46 för 260.000:- en 120i med lite utr går ju på runt 239.000:- sjukt...

En bil som håller Golf och Astra klass men kostar mycket mer bara för att den är bakhjulsdriven och heter BMW....
det är inte i samma klass i golf och astra....det här är en lyxig småbil
viobebe
Lyxig?????
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
eftersom jag jobbar på ovannämnda ställe tillsammans med bmw ag och ser och provar bilarna dagligen så kan jag säga att dessa bilar håller ypperlig klass vad gäller utrymmen etc.. att jämföra dem med en astra eller liknande är inte rättvist.. bilen är stor och 1 120d modellen så är det en skön bil med bra kraft!
1 serien är ett bra köp! finfint chassi.... ser dom spinna runt på sturp varje dag o som ligger bra.. så sluta spekulera o gnälla... punkt slut !
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
stavar som en kratta.. o ja dom är lyxiga.. om man nu lägger till lite pengar.. finfint.
viobebe
Spekulerar inte....

för mig är mest bil för pengarna mest intressant, jag utgår vad jag får för pengarna.......

Jag gnällde inte, sa bara att den var för dyr, det betyder inte att

bilen är dålig på något sätt.

Konkurrensen i Golf klassen är stenhård, snart kommer prestanda

versionerna av både Golf och Astra, och ja de kommer givetvis

vara mer prisvärda...

Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
ah vaffan, to each his own, Asken är modigare (dummare?) än mig och gjorde slag i saken, jag fegar ett tag till. Mer utrustning blir tillgängligt kring Q4 i år, jag får helt enkelt vänta på det så jag knäcker honom nånstans :))))

Asken: jag kräver lång provtur, vi får byta bil ett tag (du får mazdan, heheh)

mvh
Anders

PCS #8050
Ca
225
Cato
en bmw 320i M-sport 2003
vänta på M 1 istället...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.