|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Ett hav av 1-seriebilar Länk | |
|
Det jag tycker är synd på nya 1-serien och andra av de nyare modellserierna är att det är så mycket plåt. Jag ser hellre att rutorna går ner en bit till i karossen. Mer glas, mindre plåt. Vad jag har förstått så finns det en baktanke bakom den här designen och det är att bilarna ska kännas säkrare, och då främst mot den typen av osäkerhet som kan komma fram då man kör genom mindre välbärgade stadsdelar i större amerikanska städer... Snyggt är det i varje fall inte. /Hans |
|
|
Ser rätt fånig ut;-) /Udo Dirkelsniff |
|
|
De där såg man ju i söndags :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| den var snygg i den blåa färgen...det ja inte gillar är att hälften av designen är rund och hälfen kantig om ni förstår vad ja menar | |
| Tycker den är ascool. får nog se till att frugan byter in sin Yaris mot en sån. | |
|
Just det där med mycket plåt gör att jag tycker att den snett bakifrån har mycket av nya Audi A3 samt Alfa 147. Plåtdelen av bageluckan har ju mycket drag av min egen Coupé samt tycker jag även X5 (då något större iofs). Glasdelen av bagaeluckan och spoilern ovanför är inte det en mindre version av hur Mercedes A-class ser ut? /Johan Det finns tre typer av människor. Dom som kan räkna, och dom som inte kan... |
|
|
beijnoff: håller med att det finns vissa drag från 147an snett bak. Annars är det som all Bangle design. Det tar tid att sätt sig... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Tänker er den i svart, sänkt, med 18 eller 19"are. MAMA MIA I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
|
Ful, snygg, ful, snygg...beroende på humöret...hade större förhoppningar på ettan då jag alltid tyckt att den varit snygg på alla spion foton, men njaee...hoppas lyktorna ser mindre ut i verkligheten som förövrigt ser mycket bättre ut än 5seriens. Baken var snygg iaf. Hoppades att vi skulle slippa dessa förplastade titan reglage samt vreden men d fick vi ju tyvärr inte. Ny bild 6 Juni- Länk |
|
| tänk er en m1...det hade väl varit nåt... | |
| Tycker den ser ut som en.... småbil. Varken mer eller mindre. Inte ful, inte snygg , lite halvtrist. Hade nog väntat mig mer men det kanske är svårt att göra nåt häftigt av en fyradörrars bil i golfstorlek. Lite väl stora strålkastare för den karossen fö. | |
|
Neeej! Någon ny BMW-modell har inte gett mig habegär sedan e46:an släpptes. (Undantaget 645 förstås) Har fortfarande inte vant mig vid nya 7:an, hinner säkert blir omodern och riktigt överkomlig i pris innan jag vant mig vid designen. |
|
|
Altså!! Va i h*lvete håller Bmw på me??? Den ser ju ut som en äcklig Toyota avensis... Va e d där för missbildade fram lampor? Ähhh först nya 5-serien och nu den här, ärligt ja tror Bangle har som uppdrag att sänka bmw.. |
|
| men det är inte han som har designat 5-serien det är ju han holländaren som har tagit över nu | |
Zafiro |
Snyggaste bmw på länge--- vill ha faktor 10.... |
|
Tre synpunkter på nya 1-serien: 1. De skarpa vecken på karossen. Inte särskilt snyggt. 2. Avsaknaden av sidolist. Opraktiskt. 3. De har "stylat" njurarna i fronten lite väl mycket. |
|
| Jag tycker att bakdelen är ful. Ser ut som på en riskokare eller nåt. | |
|
bmw_jerry; du tror väl inte på fullaste allvar att de designade, konstruerade, provade och byggde E60:n på mindre än ett halvår?!... |
|
|
BMWs i särklass pinsammaste modell.. En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
Vänta ni tills ni har sett den live, lite modiferad, feta hjul och i rätt färg, då tror jag att många av er ångrar sig. Precis samma känsla när E46an kom. Alla tyckte att även den såg ut som en riskokare bakifrån men vad tycker ni nu?;) I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.