AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
600

dålig vana med chekkontrollen

märkte idag att jag fått en hemsk vana.
varje gång jag startar bilen trycker jag på chekknapen i taket för att slippa se checklampan blinka.

idag när jag satte min i morsas bil för att köra iväg lyfter jag handen o ville trycka på en knapp. två gånger har det hänt. (de två gånger jag kört hennes bil)

någon mer som fått denna jobbiga vana?

/Mvh Daniel
mi
40
mikei
320 86
nej detta har aldrighänt för min del, däremot så har jag fått nån fixide om att jag skall signalera med knappen för spolarvätskan,blir väl så om man kör för många olika bilmodeller ofta,ioförsig har jag aldrig kört en bil med signalen placerad på höger sida (vad jag kan minnas) så lite skumt e det, på tal om tutan så kopplade vi lite på skoj på jobbarkompisens bil och la tutan på bromspedalen han blev lite småirriterad om man säger så och ett garv förlänger ju livet sägs det.narturligtvis koppla vi om det igen så ingen skada skedd.

jippiekayee.
160
däni
M4 Cab -17
X5 50i xdrive M -18
Det där med ljustutam har hänt mig tusen gånger...självklart är det alltid en nytvättad bil som det sprutas över.
/D
wa
802
wath
Volvo V70 T4 -16
Mottroz> Jag har kvitterat min checkkontroll i ett år nu eftersom kylvätskenivågivaren lagt av. Otroligt slött att jag inte har byglat den eller skaffat en ny på ett år....ska fixa det imorrn!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.