|
|
|
|---|---|
| Ska vara till en 325 e30 89... Verkar som om min är cp... tempmätaren går aldrig upp på mitten äns! | |
|
Tjena skulle tippa på att en termostat till en E30 kostar en hundring och kanske 25spänn för termostat packningen. Han den där. |
|
|
Har för mig jag betalde runt 80:- för termostat+packning. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Var har ni köpt det någonstans??????? Jag ringde BMW för att överhuvudtaget få tag i delen och de skulle ha 936:- tror jag det var.... En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker! |
|
|
Du kan hitta det på Autoxperten, Autoprodukter (är bäst) , Mekonomen, finns även på Biltema, men där skulle jag inte köpa termostat ifrån. Köpte en gång till min E34 och den gick sönder nästan på en gång. I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
|
Det kan inte vara möjligt med en termostat som kostar 936 kr jag gav 198 kr för termostat och packning till en E36 på en BMW verkstad.......... Jag tvivlar inte på dig men de som du har frågat ville nog lura dig men det ska du inte gå med på........ "BMW Rock´s" |
|
|
Jag köpte min på Förenade Bil i Fosie (BMW) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Rinde just Carlson bil (BMW) i örebro... 330kr med packning för en ny termostat! | |
|
Jag snackade med RS Bil i Växjö.. Jag har iofs varit inne på mekonomen o meca o frågat efter delen.. men den som satt i min var av nån modell som bara satt i "de tidigare av den senare" modellen E30... Men som sagt.. RS Bil är seriösa i övrigt.. Men jag trodde jag skulle sätta i näsan när jag hörde det... tror de skulle ha 82:- på mekonomen för samma del (eller ja, nästan samma del dåda) En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.