|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som beställt m speglar därifrån hur är kvaliten på dessa speglar? Länk Mvh Johan | |
storken25 |
Har beställt dom. Har dom på lack nu på farsans jobb så jag har inte sett dom än men farsan sa att dom var schysta........hör av mig när jag mont dom. |
|
Det låter bra skicka gärna över lite bilder när du monterat, tack på förhand. Mvh Johan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vår shopkeeper ska också ha sådan budade han om häromdan :))Tjatade och försökte få mig att kitcha till det som vanligt :)) Men vet inte om dom kommit hem än. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso: Dom kommer senare i veckan enligt säkra källor :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Wendtan: Jag har sett dom på bild :)) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso: Nu var de faktiskt jag som inspirerade Kent o börja ta in dom i lager så nu var du inte först :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
Kenta behöver ingen inspiration när det gäller "kitchning" :DD det lagret är ju överfullt :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Speglar från www.stylabilen.se är jättefina men tyvärr inte infällbara varför jag fick skicka tillbaks mina. Synd för jag gillade formen skarpt. /Dominik |
|
|
Kim, nu vet ju jag inte vad din polare har köpt dom men är det bara 4 kablar på dom så är dom till E36 fast med E39-fästena, det finns även speglar med 5 kablar som är till E39 och E46, i alla fall är det så på dom speglarna som Hasso och Wendtan nämnde... mvh Kent |
|
|
Kizmo: De finns absolut mer än en replika. Var har din kompis köpt sina ifrån? Jag har sett replikor på någon e46 som inte gick o skilja från orginal (en m3 stod brevid) Tyvärr fick jag aldrig reda på var han inhandlat sina. Speglarna som Kent har på ingång verkar vara stabila replikor. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Storken25:Har du monterat speglarna än är nyfiken på resultatet, vill ha bilder i sådana fall, tack på förhand. Mvh Johan |
|
storken25 |
Tyvärr inte! Han som skall lacka dom har inte haft tid, men har lovat att fixa det innan han går på semster. Hör av dig om en vecka..... Du kanske kan få köpa dom av mig om du vill, för troligen kommer jag hatt få tjänstebil.....om du är interesserad? MVH |
storken25 |
Tyvärr inte! Han som skall lacka dom har inte haft tid, men har lovat att fixa det innan han går på semster. Hör av dig om en vecka..... Du kanske kan få köpa dom av mig om du vill, för troligen kommer jag hatt få tjänstebil.....om du är interesserad? MVH |
storken25 |
|
Jo jag kan vara intresserad av att köpa dom säg bara till ifall du ska sälja. Storken: jäkligt snygg bil gillar fälgarna skarpt! K1mzo:Hur menar du att speglarna hänger är dom för e46 istället för e39? Mvh Johan |
|
|
samma m speglar till e39 finns även på g2styling.se nu för 1790 kr. Någon som köpt där?? Hur mkt kan en lackering av dessa kosta? |
|
storken25 |
Johan S: Maila mig om du vill kika på speglarna. MVH |
///M.D |
jag betala 6oo för lackringen... --- Bilder på xXx BMW´n Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.