|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken, någon som gjort det? behöver man typ "täckpluppar" att sätta hål där railsen varit fästa? lätt att göra? Mvh, /Wille | |
|
Var inne på att göra det samma på en bil jag hade, men det visade sig var mer komplicerat än jag trodde, byta taklister m.m. Blir nog dyrt.... ///Tobbe Ps jag kan kolla lite priser och så i min Etk om du vill? Ds |
|
|
Är nog som sagt ganska dyrt och inte lika snyggt i mina ögon iaf... /Johan |
|
|
Joo, snyggt blir det väl tillsammans med lite schyssta fälgar och en lagom sänkning? ungefär som på den här bilden: Länk Man får ju känslan av att bilen är lägre än den i själva verket är, blir cleanare också... Tobbe, om du kunde kolla pris vore det snällt :) /Wille |
|
|
Om jag nu fått fram rätt delar så är det följande: Prydnadslist regnränna, grundlackerad: 805kr/st (behövs h+v) alternativt köpa färdiglackade med rätt färgkod Prydnadslist regnränna, lackad i bilen färg: 2920kr/st ///Tobbe |
|
|
Tackar Tobbe, kan nog fixa lack betydligt billigare än 2000:- per sida :) /Wille |
|
|
WilleW: Mycket god smak. och lycka till! Jag har oxå funderat på detta då jag sett en del jättefina touring och nu har jag fått svar. |
|
|
sjukt dyrt! Dåligt att det inte finns täckkåpor |
|
|
Ingen som har nån bra lösning? |
|
|
Sälj bilen och köp en utan :) --- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.