|
|
|
|---|---|
Johan_1024 |
Hej! Undrar lite vad man få för sin 330 limo -01 9500 mil klima halvskinn, sportstol regnsensor PDC multiratt mittarmstöd 17" M fälgar svart bra skick fullservad hos BMW och all den vanliga utrustningen! Några funderingar? Tacksam för svar |
Johan_1024 |
Hej igen! Glömde säga vita blinkers runt om mobilförbered Xenon! Får man 200´? Mvh |
|
Svensksåld eller direktimport? Förutsatt att skicket är gott och dokumentationen finns med bör det inte vara några problem att få ut 200 000, kanske 210-220. Men dröj inte för länge att sälja, känslan i maggropen är att priserna är på väg ner. |
|
Johan_1024 |
Import! Eller tysk-tysk hur man säga. Full doku, kontrollerad mätarställning på BMWi Lund osv.. bes utan anmärkning skattad Fler svar!? Mvh |
|
Som referens kan jag nämna att en kompis köpte en 330-01 sv-såld med M-paket och samma utrustning som du fast utan xenon och PDC men med 6500 mil. 215000:- gav han för ett par veckor sedan. |
|
|
330 Sedan är den mest "prisvärda" 330n o köpa för tillfället. Jag tror 210-215 kkr. 330n är ganska het fortfarande så de borde inte ta särskilt lång tid o sälja den. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| jag har betalat min 209000.- 01 svensksåld en ägare 9600 mil sport+komfort pakett. | |
|
Min 330 -01 som jag nu beställt i München skall jag betala 175000:- för...besiktigad och klar i Sverige! Den har rullat 6280 Mil Den har följande: Xenon, Delskinn, Sportstolar, Taklucka, Multiratt, Enkel CD, Klima, 17" Stjärneker44. En mkt sorgsen fd 330 ägare |
|
|
Låter billigt...160.000:- är det inte många som släper dom för i Tyskland...Är det på firma eller privat.Tar du hem dem själv?Har du sett den? Tidigare:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99,328i-98,328iM-99, |
|
|
Danne: Ja de var VÄLDIGT billigt. Vad är anledningen till att denna är snudd på 30 kkr billigare än genomsnittet med den utr? Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Ja jag har sett bilen och provkört den. Den är i kanonskick och alla papper stämmer och det är en firma inne i München som säljer den. En vän till mig som importerar bilar tar hem den åt mig...och det är även han som prutat med säljaren. Snart en glad 330 ägare igen!!! |
|
|
Bara o gratulera då, men du kan väl inte åka runt på standard 17" :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
Lyxkillen |
Hej! Ja, låter billigt! Spindelleder hela? Antar nästan att din kompis inte tar betalt för jobbet när det är så billigt eller? Bara att gratulera? Så länge du inte säljer den billigt när du kommer och hem och dumpar priserna på den svenska marknaden är jag nöjd:-) Mvh Lyxkillen |
|
Som sagt så har jag tidigare haft ett antal BMW och känner till barnsjukdommar....så den är hårdtestad av mig själv i München. Den skall inte säljas hade jag tänkt mig utan bara upplevas och ägas av mig ett tag...sen säljer jag den till marknadspris;-) Snart en glad 330 ägare igen!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.