|
|
|
|---|---|
|
Hej, En månad efter bilköpet så börjar skärmen till navin att glappa och slockna. SUCK! Jag har kollat lite och hittat en kille som säljer en navi+stereo-panel av samma typ som den som sitter i denna bil: Länk Han påstår att den passar till E38. Vågar man tro på det? Hälsn, / FS | |
| Ytterst tveksam till detta. Tror inte överhuvudtaget att den passar. Har en helt annan design för just trean. Du får nog leta vidare. | |
|
Finns det inte en amerikansk sida där de säljer nya 16:9 skärmar för 5, 7 och X5:or för runt 6000:- Ska tydligen funka bult on. __________________________ Hellre nyskick än nyskit! |
|
|
den passer inte! köp inge nytt fix din gammal en ny skärm kostar 17000:- du kan få din fixade för barra 3000:- |
|
|
danielb Vet du vad det är för sida? Vad händer med kasettbandspelaren? Hälsn, / FS |
|
| Noah, var kan man få sin glappande naviskärm fixad för 3000kr..?? | |
| ring mig på 08 912885 så ska jag hjälpa dig | |
|
Kan varmt rekomendera noah han fixade en av mina och den fungerarde klanderfritt... Mvh Erik Jag provkörde en volvo.... |
|
| En polares 4:3 skärm gick sönder då köpte han en ny 16:9 hos bmw i tyskland, kommer inte ihåg priset men tror det bara var runt 7000 | |
| Fjattespatt: Såg en länk på Börsen, var en kille som köpt därifrån till sin e46, men insåg när han fick hem den att det inte funkade till e46, nu är annonsen borta. Sökte lite på Goggle men hittade inte sidan igen, URLen var någonting liknadnde www . bmwnavi.com | |
|
Danielb: Det var jag som köpte från www.bmwnav.com dock passande inte denna till min e46:a Jag kan varmt rekommendera att köpa från bmwnavi fick ju hem skärmen och den var ny. Jag bytte den med en kille i Sth mot en MK4 navi. Då ingen verkade intresserad av min 16:9 skärm. Jag har hört att man kan få tag på begagnade skärmar tyskland om man har lite kontakter där nere. Mvh Kristian |
|
| Där ser man, då var minnet inte helt åt skogen gällande länken :-) | |
|
Hej ni som har problem med navigatorn bör vända er till en kille som heter Noha Brown han hjälpte mig med min nav i min 740 värkar kunna allt om bmw nav samt instrumentering. Kul att det finns folk som kan och inte bara snackar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noah fick jag tag på igenom autopower när jag sökte på nav. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.