|
|
|
|---|---|
|
Behöver veta vad det är för bromsok jag har, OMG. Det är en importerad BMW 525 TDS sedan 92/03. Btw, någon som vet något ställe som säljer skivor/belägg/backar billigt? Jag har en lokal dealer som är billigare än Mekonomens vanliga priser... Någon ni vet som kan matcha detta? Tankar billigt på SÅIFA, men hur länge till? | |
|
har du fått reda på vad det var för något? behöver veta vad det är till e30 325 -87 |
|
|
Shit... Snacka om att gräva i gamla trådar. =) Det var Ate jag hade. Enligt ETK har du Girling, men man kan aldrig vara riktigt säker! Ta loss dem och kolla. Står garanterat! |
|
|
Finns både och, man har använt två leverantörer samtidigt. Som sagt, det enda som gäller är att titta efter. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Vart står det? Mina bromsok är nämligen rostiga... =( |
|
| finns ETKn på webben? | |
|
Det står på bromsoket på den sidan som är framåt då oken är monterade. Länk är ETK online. |
|
|
Tack camata. Du hänger här och på pff? ;) tackar för svaren! |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Hur fick ni fram i ETKn att det var girling? | |
|
Öberg Japp, bland annat. =) Det står Girling i mitt ETK på datorn, står dock inget på Real Oem. |
|
| Okej, tackar tackar =) | |
|
Upplysningsvis så kan Girling bromssystem även benämnas som Lucas. Lucas är egentligen den korrekta benämningen, eftersom Lucas köpte Girling för ett tag sedan. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.