|
|
|
|---|---|
|
Här kommer lite bilder på hur jag löste andningen till min CDA Box.. =) Länk Länk Länk Länk Länk | |
|
Hej Vad är cda box för något, en sorts sportluftfilter eller? Länk Någon som har 1st Hartge 16" E30!!!!!!!!!! |
|
| Ja det är ett sport luftfilter i lyx förpackning typ.. (kolfiber) snyggt som fasen och ska ge nån stackars extra kuse med ;) | |
|
Vackert! Riktigt snygg installation måste jag säga. Effektmässigt kanske det inte gör så stor skillnad men märker du någon skillnad i t ex gasrespons och insugsljud? Jens |
|
| Tack!! ja gasresponsen är lite snabbare och lite finare ljud men det som märks mest är att den varvar ur lättare speciellt på treans växel..=) | |
|
Det ser skit fint ut men hur har du löst ventilationen till vänster fram broms? Vi väldigt inspirerande körning så måste bromsarna kylas annars kokar dom. Vad kostade boxen? Är lite sugen. =) Mvh BJÖRN Länk |
|
| Japp jag var medveten om detta men det är ju främst på bana och dyligt dom behöver kylas så jag kan vara lugn.. bus kör inte direkt med bilen... | |
|
Nån annan som har erfarenheter av CDA Box? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.