|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag vill ha lite bättre ljus i min e36:a, men sätta dit x-ljus är inte att tala om på pärlan :) Undrar därför om man kan göra detta : Länk även på e36:an ?? sen undrar jag också om man kan sätta dit H1:100W utan att plasten börjar bubbla?? ha d! mvh Daniel | |
328 nos |
Sätter du i 100w el. till och med 75w lampor så kommer dina reflektorer att bli bruna. |
325Ci |
Jag har köpt såna Cool Blue lampor till min E36a. kostade 225:- / paret. Köpte dom på audi. Lyser bättre o ser finare ut utifrån osså =) |
Anton |
Jag tyckte ochså att ljuset är för dåligt,hittade detta lamptest på aftonbladet/bil.jag satte i testvinnaren Philips Vision Plus (288kr/2st H7)på halvljuset igår men har inte hunnit prova ute på vägen än,men dom ser helt klart vitare ut när man tittar på reflektorn. Länk Länk |
|
Reflektorn brun med 100w lampor ? stämmer det har precis fått 100wattare i julklapp! |
|
| Jag kör med testtvåan från ovanstående lamptest Philips Premium och dom lyser klart bättre än dom GE Bluevision jag hade tidigare. | |
|
jag kör 100w och har inte ännu bruna reflektorer,har kört ca 10tim heljus.kompisen körde 100w i 3år på sin 518 och han hade inga problem..Men säkrast är väl att kolla till dom ibland,man vet ju aldrig! Bmw 316-91 M3-93 |
|
warbus |
Kör med Osram Cool Blue generation II, fungerar utmärkt!! LARS H |
Anton |
Har provat philips vision plus nu och de lyser klart bättre än dom som satt i förut (osram) |
328 nos |
Min bil har gått med 100w och även en kompis 325. båda bilarna fick bruna reflektorer troligtvis av värmen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.