AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
882

bättre ljus i E36 ..

Tjena!

Jag vill ha lite bättre ljus i min e36:a, men sätta dit x-ljus är inte att tala om på pärlan :) Undrar därför om man kan göra detta : Länk även på e36:an ?? sen undrar jag också om man kan sätta dit H1:100W utan att plasten börjar bubbla??

ha d!
mvh
Daniel
328 nos
Sätter du i 100w el. till och med 75w lampor så kommer dina reflektorer att bli bruna.

325Ci
Jag har köpt såna Cool Blue lampor till min E36a. kostade 225:- / paret. Köpte dom på audi. Lyser bättre o ser finare ut utifrån osså =)

Anton
Jag tyckte ochså att ljuset är för dåligt,hittade detta lamptest på aftonbladet/bil.jag satte i testvinnaren Philips Vision Plus (288kr/2st H7)på halvljuset igår men har inte hunnit prova ute på vägen än,men dom ser helt klart vitare ut när man tittar på reflektorn.
Länk
Länk
Reflektorn brun med 100w lampor ? stämmer det har precis fått 100wattare i julklapp!

Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Jag kör med testtvåan från ovanstående lamptest Philips Premium och dom lyser klart bättre än dom GE Bluevision jag hade tidigare.
jag kör 100w och har inte ännu bruna reflektorer,har kört ca 10tim heljus.kompisen körde 100w i 3år på sin 518 och han hade inga problem..Men säkrast är väl att kolla till dom ibland,man vet ju aldrig!

Bmw 316-91
M3-93
warbus
Kör med Osram Cool Blue generation II, fungerar utmärkt!!

LARS H
Anton
Har provat philips vision plus nu och de lyser klart bättre än dom som satt i förut (osram)
328 nos
Min bil har gått med 100w och även en kompis 325.
båda bilarna fick bruna reflektorer troligtvis av värmen.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.