|
|
|
|---|---|
|
Länk "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind | |
|
Va taskigt..skall munkar inte få nån njutning...celibat först och sen får de inte njuta av bilkörning heller! ;-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
"kjøre billigere biler for å vise solidaritet med sognebarna" undra vad sognebarna betyder? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Hej, Det är allmänt känt att Katolska präster och munkar kör som dårar. Jag frågade en fransiskan varför? Hans svar var "Vi har aldrig haft någon fru brevid som sagt "Inte så fort Älskling"" Hälsningar Lars |
|
|
Har en livslång dröm att tillsammans med en bekant klä ut mig till präst och åka runt i en Ferrari (som man drar och varvar som f*n hela tiden) och stoppa folk för att ge dem frälsning. Jag är galen :) MVH, E38B12 |
|
|
haha E38B12 det lät som en skitbra ide! =) B-M-W |
|
|
E38B12: Vad är det konstiga i det? Tycker det låter som en Hel rätt idé! Man måste ju ha en snabb bil om man ska hinna fräsla alla =D __ Länk |
|
|
E38B12: låter som en plankning rakt av från sammy davids junior i cannonball run...!? /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.