|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Haha, här e vi som en enda stor familj =) Välkommen och byta förf_n användarnamn ;) |
|
|
Aldrig... ;) I LOVE MY X TT... Fast om någon trevlig kille eller tjej vill så får ni byta det till RISKOK då jag heter det över allt annars. MVH Patrik |
|
| Går inte att byta. :\ Känns lite out-of-date att heta 328-johan nu haha, var ett tag sedan. | |
|
AudiTT/Riskok, se nu till att hålla alla VVS-rör borta från Z3:an :) |
|
| Grattis och välkommen! Kör själv runt i en Z3 Coupé 2.8 här i Jönköping. Vi kan ju blinka till varann nån gång :) | |
|
Nu är min hemma. Va fin den är ;) MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Grattis till ditt köp och välkommen till familjen! Har man lite tur så kanske man ser din bil när man kör förbi Jönköping i helgen. |
|
| Doggeli: kul att se att du är i Sverige! kommer du förbi träffen 21 Juni vid brostugan? | |
|
Z3c 4 ever!: tyvärr är jag inte i Sverige då, men senare i sommar ska ja nog kunna komma. |
|
|
En M Coupé till i stan! Det är snart fullt :) Man får gratulera. // Samuel i en svart M Coupé |
|
|
Jönköping är definitivt väldens mest Z3 Coupe tätta stad. vad blir det : 4,3 per kapita? :-) |
|
|
Nej det blir 0,002 per kyrka ;) kentsamuel: Du vet nog vem jag är... MVH Patrik Sjöö |
|
|
Jojjomen, jag vet allt vem du är :) Vi lär väl synas nån gång på stan så vi får ta en titt på bilarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.