|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Så nu är man snart ägare till en M Coupe som kommer på Onsdag ner till lilla Jönköping. Det är en Estroilblå pärla som är fullutrustad med bicolor skinn. Den har gått 6400mil och i perfect skick samt har ett trevligt sportavgassystem... Så ni med delar hemma skicka ett mail så kommer jag och hämtar det om jag inte redan har det. ;) MVH Patrik AKA: RISKOK | |
|
Äntligen har du köpt en riktig bil. Måste kännas skönt att slippa varva 9K innan något händer ;) Det får bli en smygtitt när jag är i trakten. |
|
|
Audi TT: Grattis kanske dax att ändra alias:)) |
|
|
Hobbe Z4: Så du håller till här me nu ;) Kul att du också sålde din MCS och köpte BMW. Jag har alltid velat ha en M Coupe och nu fick jag extremt bra betalt för min S2000 så det va bara att handla :) starre: Aldrig ;) det retar ju alltid någon he he (Fast vem skickar man mail till om man vill ha det gjort...?) MVH Patrik |
|
|
ja man får grattulera!! Förväntar mig lite bilder i galleriet sen!! =D //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
AudiTT/Riskok, nu blir det väl en extremt pimpig Z3M Coupe som dyker upp på Elmia nästa år ? :) En ny personlig skylt lär behövas.... |
|
|
Grattis till den fetaste BMW bilen! :) Hoppas den bringar dig mycket glädje! Ps. Var det du som ägde den svarta RISKOK med BBS LM fälgar? Stilrenare styling får man leta efter... :) Ds. /Manray/ |
|
|
Yes det va min S2000 det där... Blev faktiskt rätt bra i slutet men nu blir det kombi för hela slanten. MVH Patrik |
|
| Hobbe Z4: He He du ska få se... ;) | |
| En estorilblå Mcoupe till på torpa ;)) Måste kännas skönt att slippa åka japs nu Patrik.... | |
| det var på tiden! jag menar efter alla inlägg på z-forumet :-) grattis. estorilblå gör sig grymm på M coupe. är det import eller ss ? vilken årsmodell? med S50 eller S54 ? | |
|
POWERM: Yes det blir jag och Mani dom blir nog rätt lika också fast hans blir ju värst!!! Z3c 4 ever!: Tja man blir ju skadad varje gång man åker ner till MH-GTR så efter ett litet tag så blir man bara för sugen... Det är en 98/11 men har RR Vanos. Vad är en S50? Trodde alla 3,2L va samma. MVH Patrik |
|
|
Håller MH-GTR på fortfarande, hemsidan funkar inte längre. Är sugen på lite delar till min Z. Mvh Henrik |
|
|
Han håller på att bygga om sidan lite. Han håller på men pysslar inte med luftfilter och sånt utan det mer extrema (Hemma byggda saker så som front, bakspoiler, kjolar, porshe bromsoks montering mm mm mm mm...). Små saker kan man ju köpa hos realcar eller MH Styling bör man även köpa där. MVH Patrik |
|
|
Bra, då borde sidan komma upp igen snart då. Det är inget skräp som luftfilter osv som jag är ute efter. Har en del extremare planer för min bil. Visst håller han på med kolfiber fortfarande? Mvh Henrik |
|
|
Kul, grattis!! /eFx |
|
|
Yes han har ett komplett kolfiber spoiler kitt klart i garaget. Luftboxar, vingar mm mm mm mm bara att ringa han och handla. MVH Patrik |
|
|
eFx: Va det din som gick till Lund typ? Eller till 328-johan? MVH Patrik |
|
|
TT; Japp, till Johan. /eFx |
|
|
Jag är polare med Linus och ja va sugen på din när den va till salu faktiskt. MVH Patrik |
|
|
Ah, då vet jag vem du är! :) Han är svår att få in på BMW-banan, men du verkar ju ha förstått vad man ska köra för bilar.. ;) /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.