|
|
|
|---|---|
|
tjena försöker sälja min käresta :( har jag varit för optimistisk gällande pris eller kan man få så pass mycket? Länk har jag missat något i annonsen av vikt osv.? ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) | |
|
Jag tror miltalet skrämmer bort många köpare. Priset är lite högt i för en 316i av så tidig årsmodell och med det miltalet. 25-30k är nog mer realistiskt. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Hej. Jag sålde min 316 -91 för ett par månader seda för 24500 kr. Dock så var den röd, hade gått 22k mil, sv-såld. Tror nog du får sänka priset lite. Iaf mot 30k i första taget. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Tror tyvärr att miltalet kräver en rejäl rabatt. Jag tror inte det går att få mer än ca 20.000.- trots att den ser väldigt fin ut. Mr C |
|
|
Skulle tro att priset är ca 10-15000kr för högt om du vill sälja hyffsat snabbt! (slutpris efter sedvanlig prutning) +30 000mil skrämmer många! (även om en bil kan vara mycket fin trots miltalet!) Bilderna i "skumrasket" är förvisso ganska snygga, men helt meningslösa när det gäller att visa skicket på bilen...jag blir i alla fall mer misstänksam när man har sådana bilder för att visa bilens skick i en säljesannons... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
hehe får nog ta å leta fram några andra bilder att sätta ut då, eller helt enkelt knäppa nya bilder sen får det bli en liten prisjustering, har då inte så bråttom med att sälja, får ta den tid det tar ;) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
update: fick erbjudandet om att byta mot välutrustad vit fräsch svensksåld rostfri 525i -89 28?00 mil +6tusen kr. affären blir av för min del tycker ni de var bra "pris"? ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Hade jag varit ute efter en E36 316 hade din varit klart intressant. Ser ju fin ut! Jag räds inte alls långmilare utan vet att de i de flesta fall är mycket ompysslade. Men för en snabb affär ligger du nog ca 5-10k för högt. lycka till |
|
|
För mig har bilen du ska byta till ett värde på ca 20.000 kr, så någon höjdaraffär tycker jag inte du gör. Eller är det du som får 6.000 kr? Då låter det bättre Mr C |
|
|
det är jag som får bilen +6000 kronor btw: tack för komplimangen stavros ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
525 var helt slut, gick heldåligt, som min 316 ungefär. har fattat nytt beslut: behåller min 316 och skämmer bort den ännu mer :) är så fäst vid den.... ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
så fick jag ta tjuren vid hornen o skeppa iväg henne :( blev för mkt med 4 bilar på 3 pers. hon försvann nyss brölandes vid horisonten, byttes ägare för 23000 riksdaler var det ett bra pris eller underkant???? ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Grattis, där gjorde du bra en bra affär. ------ Länk Länk |
|
| Helt okej pris! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.