|
|
|
|---|---|
insanity |
håller på att leta efter nooze produkter.... men jag kan inte hitta någon sida förutom realcar...har inte nooze någon sida... |
| Vet inte om de har någon egen hemsida men Stylingkompaniet är även återförsäljare av dem. Handla hellre av dem än av Realcar. Mycket trevligare bemötande där. En bekant fick först och främst nästan inte lämna tillbaks en poiler som inte passade och sedan så fick han vänta en månad innan han fick tillbaks pengarna. | |
///M.D |
stylingkompaniet är återförsäljare för realcar... så pojken hur du än nu gör så köper du av realcar(: |
| Ok! Men de borde Realcar lära sig lite folkvett av sina återförsäljare. | |
|
Är det någon som har nån erfarenhet eller hört nått om deras passform? Såg att de hade fina fronter till bra pris... Tack på förhand, mvh Robert Sahlin |
|
|
Robert Sahlin Menar du på Stylingkompaniet eller? De har bra kundmottagning tycker jag, men de har semestestängt för tillfället. Passformen på deras grejjer är bättre än andras ställen som jag har handlat på. Finns mycket mer än vad som finns på hemsidan oxå. Kolla in på Länk MVH/Berbel |
|
| hej. ja vet inte vad du har för bil men ja köpte en nooze e46 c style. den var jävligt fin passform på! men man ska ju intye ha tummen mitt i handen! | |
svavelvinter |
Nooze har iaf jävligt dålig passform vad gäller kolfiberhuvarna, tyvärr då dom har mkt bra priser! Hör av dig till stylingkompaniet.se dom vet. |
|
undra hur det kommer sig att på Stylingkompaniet tar dom 6000:- för samma kolfiberhuv som Realcar tar 4000:- för om dom är återförsäljare, borde dom inte ta samma pris då? då köper man ju ifrån Realcar, även fast man nu jag, som säkert många andra har dåliga erfarenheter ifrån dom. Så dålig passform kan det ju ändå inte vara, får väl försöka passa in det så gott man kan då. |
|
| svavelvinter, ingen bild på din bil med kolfiberhuven? | |
svavelvinter |
Hej! nej jag har ingen bild på den ännu tyvärr :\ och det är inte samma huv som stylingkompaniet säljer som realcar säljer, då realcar säljer nooze och stylingkompaniet vägrar sälja skithuvar som inte passar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.